Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BMS!

6

• Attekattenoa

3

• ....AV

2

• Colette

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg er _selvsagt_ enig med resten her i at det er helt opplagt at mannen din må vike her. Det er mye viktigere å ta hensyn til at begge skal sove godt hele natta igjennom, enn at den ene skal våkne lett på bekostning av den andres søvn.

punky brewster

Mannen din er en stor egoist, klart dere skal ha tykke gardiner/persienner eller hva som trengs for å få det mørkt på soverommet slik at du får sove. Gi han beskjed i klartekt at du trenger å ha det mørkt for å få sove ordentlig om natta.

punky brewster

Du er ikke urimelig, det er viktigere å sove godt enn å våkne lett.

Jeg støtter forslaget om soloppgangslampe til han. Alternativt kan dere jo prøve ut om det finnes en mellomting av lys som begge kan leve med, f.eks. gardiner som slipper gjennom noe lys, men ikke for mye, eller at du står opp litt før han og trekker fra gardinene slik at han kan våkne.

Jeg har det som deg om våren når det går fra mørkt hele natten til tidlig lyst. Vi har rullgardiner på soverommet som vi bruker i den perioden, de gjør det mørkere på soverommet men ikke helt mørkt. Selv om nok mannen min hadde foretrukket å ha det helt lyst, godtar han at jeg må ha det mørkt for å sove godt. Utover sommeren venner jeg meg av en eller annen grunn til at det er lyst om natten og trenger etterhvert ikke å trekke ned gardinene.

Skal hun stå opp tidligere for å trekke fra gardinene for han, nei vet du hva. her er det han som er sær, alle vet jo at det både er anbefalt å sove med mørkt rom, så da får den som er sær ordne opp i sine problemer selv outen å belaste partneren.

Skal hun stå opp tidligere for å trekke fra gardinene for han, nei vet du hva. her er det han som er sær, alle vet jo at det både er anbefalt å sove med mørkt rom, så da får den som er sær ordne opp i sine problemer selv outen å belaste partneren.

Jeg er jo enig med deg, men erfaringer sier at ikke alle kamper er viktige å ta helt ut. For oss hadde det f.eks. vært en ok løsning ettersom jeg stort sett alltid står opp før mannen min likevel.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...