Gå til innhold

Lite, usammenhengende søvn

Anbefalte innlegg

Gjest a bit worried

Jeg jobber mye nattevakter. Vaktene er delte, slik at jeg har mulighet til å legge meg nedpå en time innimellom. I tillegg er vaktene lange (langt tidsrom, men delt opp med noen fritimer iløpet av vakta). Dette fører til at det er sjelden jeg får nok sammenhengende timer søvn. Jeg trenger mye søvn for å være ordentlig uthvilt. Det jeg lurer på er om lite, usammenhengende søvn kan utløse depresjoner? Jeg bruker 200mg lamictal, men har ingen bipolar-diagnose (selv om jeg mistenker bip II med hovedvekt på depresjoner selv.) Medisinen fungerer forøvrig utmerket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330297-lite-usammenhengende-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...