LillaLidda Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg og min ektemann har prøvd å få barn i over 4 år nå, og det har vært en meget tung tid. Jeg har PCO og har vært innom på tusenvis av kontroller og har gått på utallige medikamenter, men ingen ting har hjulpet. Vi var rådvill og begynte og miste motet. I slutten av mai var jeg på et Healingskurs og har healet meg selv siden. På lørdag 06.06.09 tok jeg en eggløsningstest på måfå og teststreken var sterk. Det ville da si at jeg skulle ha eggløsning, så jeg og ektemannen min hadde samleie de to følgende dagene, og selvfølgelig håper vi på det beste. Men hvordan skal jeg kunne regne meg fram til når jeg kan ta en test, når alt regnes fra siste dag i forrige mens, jeg har ikke menstruasjon, jeg har aldri hatt det uten hjelp av medikamenter, og har heller ikke hatt det nå. Jeg tok ny eggløsningstest i dag og den var negativ. Hvor sikker er en eggløsningstest? Og hvor store sjanser er det for at noe har skjedd denne gangen? Brystvortene mine er ømme, hovne og har fått hvite prikker, hva er dette og har det noen sammenheng med resten? Jeg håper noen kan gi meg noe svar, for nå vet jeg ingenting lengre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330307-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-fortvilet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg kjenner meg godt igjen... Når deg gjelder å ta en gravitest, så bør du vente minst 14 dager fra samleie til du tester. Da er sjansen størst for at du får et riktig svar. Dette fordi man helst skal vente med å ta testen til man ikke har fått forventet mens, og siden du ikke kan forvente noen mens (!) kan du gå ut i fra at det går ca 14 dager fra eggløsning til mensen skulle kommet. Vil bare ønske deg masse lykke til. Med PCO har jeg likevel fått 3 herlige barn - så det er håp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330307-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-fortvilet/#findComment-2765188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner dere.. Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei. Vil bare si at jeg kjenner meg så mye igjen. Vi strevde slik for ca 7 år siden. Vi prøvde alle slags råd, stillinger, insiminering, prøverør osv.. men ikke noe resultat. Til slutt bestemte vi oss for å adoptere. Dette valget var det beste jeg har gjort i hele mitt liv. Prøveperioden med å bli gravid ødela nesten forholdet vårt, da vi hele tiden regnet dager, timer og minutter.. når kan jeg bli gravid??? Vil bare si at om dere ikke klarer å bli gravid på egen hånd så kan ønsket dere om å få barn fortsatt være oppnåelig. Håper jeg ikke sårer dere.. vil bare si at vi gjorde det rette da vi til slutt bestemte oss for å gå for adopsjon. Lykke til videre:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330307-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-fortvilet/#findComment-2768630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.