AnnaSara Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har brukt 37,5 mg. efexor i 1 uke og 75 mg, i 6 dager nå. Når kan jeg forvente virkning? Skulle også gjerne visst litt mer om styrkegraden. Er 75 mg efexor omtrent det samme som 20 mg fontex? Takknemlig for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Hvis du tidligere har brukt SSRI uten særlig virkning, er det ingen grunn til å vente effekt på Efexor 75 mg. Da må du opp i minst 150 mg. Er du derimot AD-jomfruelig, kan du få effekt etter 2-3 uker på 75 mg. 0 Siter
AnnaSara Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 Hvis du tidligere har brukt SSRI uten særlig virkning, er det ingen grunn til å vente effekt på Efexor 75 mg. Da må du opp i minst 150 mg. Er du derimot AD-jomfruelig, kan du få effekt etter 2-3 uker på 75 mg. Ok. Skjønner. Jeg har hatt god virkning av seroxat tidligere....og passelig virkning av fontex. Så da er det kanskje godt håp for meg :-) Jeg bytter pga. uakseptable bivirkninger ( seroxat - voldsom vektøkning, fontex - ekstrem trøtthet og energiløshet ). Tror jeg fortsetter på 75 mg. efexor i et par uker til og øker evt. da om ikke virkningen er bra nok. Virker det greit ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.