Gå til innhold

problem i hodebunn

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en jente på 17 år som har et problem i hodebunnen. Jeg har et gulaktig fett belegg i hodebunnen, og håravfall. Av og til svir det i hodebunnen og håret blir fort fett.Jeg har også en varmhetsfølelse i hodebunnen. Dette startet ifjor sommer, ca. 1 år siden og varte i noen mnd. Så ble jeg helt fin i ca. 3-4 mnd. Så begynte det igjen for 2 mnd siden. Jeg har vært hos hudlege, men fikk lite svar på hva det kunne være. Han trodde det kunne være allergisk reaksjon på hårfarge, og at tiden ville hjelpe. Jeg har nå ikke brukt hårfarge på 1 år.Jeg har både prøvd fungoral og selukos og dette hjelper ikke. Jeg blir deprimert av dette siden jeg mister mye hår, og hodebunnen svir. Ingen i familien har hatt problemer med håravfall. Så jeg håper på et svar om hva det kan være som er galt .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330334-problem-i-hodebunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som om du har Sebore. Det er slik du beskriver det. Jeg har det selv og kjenner det samme som du i hodebunnen + at huden i ansiktet blir veldig fet. Jeg anbefaler deg å bruke Fungural sjampo, den fås kjøpt på apoteket. Jeg bruker også Diane for dette, de hjelper utrolig godt. Både hud og hår blir mye, mye mindre fet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330334-problem-i-hodebunn/#findComment-2765859
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...