Gå til innhold

Smertestillende mot angst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bipolarinnen

Smertestillende som paracetamol har ingen effekt mot angst bortsett fra placeboeffekten.

For mye paracetamol kan gi varige leverskader.

En lege/psykiater jeg var i kontakt med rådet meg til å ta to paracet når jeg kjente uro. Tullet hun med meg?

Gjest Hoggormen

En lege/psykiater jeg var i kontakt med rådet meg til å ta to paracet når jeg kjente uro. Tullet hun med meg?

Det virker definitivt sånn! Hvis ikke må han ha vært inkompetent for å si det mildt.

Paracet har null effekt på angst. Hvis noe smertestillende skal ha effekt på det, så må man til med de litt sterkere sakene man får på resept og blir sløv av som bivirkning. Og da mener nå jeg det er bedre å få angstdempende på resept enn smertestillende iom at det dreier seg om angst og ikke smerter. Jeg tror ikke legen min ville gitt meg Paralgin Forte mot angst liksom.

Gjest Magapaga

Smertestillende som paracetamol har ingen effekt mot angst bortsett fra placeboeffekten.

For mye paracetamol kan gi varige leverskader.

Smertestillende gjør meg døsig og da sovner jeg ofte. Jeg har ikke angst når jeg sover og jeg ser ikke på dette som placeboeffekt.

Engang tok jeg to sovepiller og en paralgin forte og sov i et helt døgn. Jeg vet at det er farlig, men gjort er gjort. I det øyeblikket hadde jeg ikke lyst å leve lenger uansett. jeg kom meg opp av sengen dagen etter selvom jeg måtte omtrent hive meg selv opp på håret. Angst og depresjon slapp taket.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...