Gå til innhold

Smerter i rygg/flanker

Anbefalte innlegg

Gjest Bellah

Jeg har nå i en to ukers tid hatt moderate smerter i ryggen/flankene. Jeg trodde det var nyrebekkenbetennelse, som jeg har hatt før, og dro t legevakt. Urinprøve og CRP var normal(men det var tilfelle også forrige gang), men fikk antibiotika hos legen som jeg har tatt i ett par dager nå. Denne har ikke hatt noe tydelig effekt. Så dro jeg til legevakt enda en gang og fortalte om smertene. De sitter i flankeregionen og brer seg litt framover mot magen, og bak i ryggen i ribbeinsområdene. Dette gjelder begge sider. Er litt sånn stikkende/plagsom smerte. Det er ubehagelig når jeg sitter med ryggen mot stolryggen og ubehagelig å ligge på siden. Legen sa det kanskje kunne være muskulært, men jeg er så usikker. Jeg klarer ikke helt å kjenne om det er nyrene/organer jeg har ondt i eller om det er musklene. Jeg blir redd for at det skal være ting som foreksempel kreft eller noe sånt. Burde jeg fått tatt noen blodprøver og ultralyd/ct av kroppen for å få sjekket dette? synes det er kjempeekkelt å ikke vite hva det er

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330390-smerter-i-ryggflanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...