Gjest Bellah Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har nå i en to ukers tid hatt moderate smerter i ryggen/flankene. Jeg trodde det var nyrebekkenbetennelse, som jeg har hatt før, og dro t legevakt. Urinprøve og CRP var normal(men det var tilfelle også forrige gang), men fikk antibiotika hos legen som jeg har tatt i ett par dager nå. Denne har ikke hatt noe tydelig effekt. Så dro jeg til legevakt enda en gang og fortalte om smertene. De sitter i flankeregionen og brer seg litt framover mot magen, og bak i ryggen i ribbeinsområdene. Dette gjelder begge sider. Er litt sånn stikkende/plagsom smerte. Det er ubehagelig når jeg sitter med ryggen mot stolryggen og ubehagelig å ligge på siden. Legen sa det kanskje kunne være muskulært, men jeg er så usikker. Jeg klarer ikke helt å kjenne om det er nyrene/organer jeg har ondt i eller om det er musklene. Jeg blir redd for at det skal være ting som foreksempel kreft eller noe sånt. Burde jeg fått tatt noen blodprøver og ultralyd/ct av kroppen for å få sjekket dette? synes det er kjempeekkelt å ikke vite hva det er 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330390-smerter-i-ryggflanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.