Gå til innhold

nhd. cipralex og bivirkning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Slike spørsmål om årsakssammenhenger er nesten umulige å svare på. Det gikk et halvt år fra du begynte til selvskading startet. Det synes jeg ikke tyder på årsakssammenheng.

Nå etter seponering er det bra. Hvor lenge er det?

Gjest bølger

Slike spørsmål om årsakssammenhenger er nesten umulige å svare på. Det gikk et halvt år fra du begynte til selvskading startet. Det synes jeg ikke tyder på årsakssammenheng.

Nå etter seponering er det bra. Hvor lenge er det?

Det er ca 4mnd siden jeg skadet meg, og ca 1mnd siden jeg var ferdig

med seponeringen. Uroen er jeg ikke helt sikker på når den bedret seg, men en gang i mellom dette tror jeg

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

med seponeringen. Uroen er jeg ikke helt sikker på når den bedret seg, men en gang i mellom dette tror jeg

Da er det vel bare å fortsette uten og se hvordan det går. For at en skal ta medisin, må det jo klart gå bedre med enn uten.

Gjest bølger

Muligens kan økning av fluanxol også hatt betydning. Den økte jeg på for ca 5-6mnd siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...