Gå til innhold

Strømfølelse. Begynner å bli desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter stille foran pcen, men stadig vekk smeller det i armer og kropp... det føles ut som jeg får strøm og de største smellene gjør vondt. Trodde det var abstinenser etter jeg sluttet på cipralex, men nå er det tre-fire måneder siden jeg sluttet. Andre som har opplevd dette? Hva kan jeg gjøre for å få det til å forsvinne? Er spesielt mye på ettermiddag/kveld...

Videoannonse
Annonse
Gjest duogjegogvito
Skrevet

Jeg hadde også det etter avslutninga av Cipralex. Kanskje ikke så alvorlig som deg - men jeg husker ikke akkurat det.

Men hos meg hjalp ingenting, måtte bare la tiden gå. Tok meg over ett år før jeg ble kvitt det.

Gjest Hoggormen
Skrevet

Dessverre er det folk som får mye plager av å kutte antidepressiva. Men man har jo ikke andre forutsetninger enn hva andre forteller at de har opplevd å gå etter.

Råder deg til å forsøke akupunktur jeg. Kan hjelpe mot så mangt :)

Skrevet

Jeg hadde det slik i flere måneder etter at jeg sluttet med Efexor...

Skrevet

Jeg hadde også det etter avslutninga av Cipralex. Kanskje ikke så alvorlig som deg - men jeg husker ikke akkurat det.

Men hos meg hjalp ingenting, måtte bare la tiden gå. Tok meg over ett år før jeg ble kvitt det.

Herregud. Et helt år? Hadde jeg visst at seponeringen skulle by på så mange problemer hadde jeg aldri takket ja.

Skrevet

Herregud. Et helt år? Hadde jeg visst at seponeringen skulle by på så mange problemer hadde jeg aldri takket ja.

Husk at de aller fleste ikke har noen problemer med å seponere antidepressiva. Trapper man forsiktig ned går det helt greit for kanskje 95 %....

Problemer etter flere måneder og opptil et år tror jeg er EKSTREMT sjelden. Kanskje er det helt andre årsaker....

ink1365380698
Skrevet

Husk at de aller fleste ikke har noen problemer med å seponere antidepressiva. Trapper man forsiktig ned går det helt greit for kanskje 95 %....

Problemer etter flere måneder og opptil et år tror jeg er EKSTREMT sjelden. Kanskje er det helt andre årsaker....

Det er veldig mange som sliter med ettervirkninger av disse medisinene. Se på Motkur. Og også på denne siden kommer det mer og mer fram. Så 95 % tror jeg ikke noe på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...