Gå til innhold

Redd for å bli syk

Anbefalte innlegg

Gjest kahloli

Er det noen av dere som kjent på følelsen av å være på randen til noe, selv om du ikke har hatt noen depresjon før. og ikke vet hva det innebærer?

Jeg har gått rundt i to måneder nå, og prøvd å forhindre å bli sykere. Altså, gjort alt etter boken; trent, vært sosial, gått til psykolog. Sist gang jeg var hos psykologen snakket jeg bare om positive ting fordi jeg er så grusomt lei min egen selvmedlidenhet.Og jeg tenkte at visst jeg snakket positivt, så ville jeg også bli mer positiv. Men neidå, jeg syns det bare blir værre. Og symptomene endrer seg hele tiden.

Jeg begynner nå å bli veeldig sliten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330414-redd-for-%C3%A5-bli-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kimmie

Er ikke alltid man kan ha kontroll nei,og når det skjer er det vel signaler fra underbevisstheten kanskje?

Kanskje du trenger å bare la det komme og ikke kjempe imot?

Noen ganger må man bare være i det,man har ikke annet valg.

Men det er jo kjempebra at du tenker positivt,det kan lette plagene hvordan man tenker om ting,og kanskje gjøre sitt til at det går fortere over.

Gjest tjing

Kanskje du trenger det motsatte av det du gjør en kortere periode? Bare slippe "garden" en kortere periode og bare være. Gjøre ting du finner godt for eget velbefinnende som å lese en god bok, se en film, hvile, sove, gå noe turer hvor du sanser og hører på fuglekvitter, sitte på et svaberg og bare suge inn den vakre naturen og høre på bølgeskvulp, lage deg god og lettvint mat, meditere, tenne lys om kvelden, ha litt egenpleie med gode kremer og pakke deg inn i en deilig kosedress, gråte, rase , være fortvila, synes synd på deg selv etcetc. Si nei til alt som vekker negative følelser i deg og rett og slett bare være?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...