ink1365380698 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg bruker ca 600 mg aurorix, 10 mg valium, 0,5 xanor, 2,5 mg zyprexa mot angst, depresjon og svimmelhet. Men jeg plages så av svimmelhet at legen ville jeg skulle prøve stemetil. kan jeg bruke det inntil alt dette her?? Og tror du det virker.? mye av svimmelheten er nok spenningsrelatert, men jeg har også noe galt med væskebalansen i indre øre som gjør at det tar lang tid før den stabiliserer seg etter bevegelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romanov Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tror nok du kan bruke Stemetil, siden legen din har gitt deg det. Ellers ville han vel ikke foreskrevet Stemetil til deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyona Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg ble gørsjuk av stemetil, så jeg vil ikke anbefale det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ink1365380698 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg ble gørsjuk av stemetil, så jeg vil ikke anbefale det. Hva brukte du det for og hvordan artet "gørrsjuken " seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyona Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva brukte du det for og hvordan artet "gørrsjuken " seg? Jeg opplevde en hodepine ut av denne verden, ble kvalm og svimmel. Ble helt surrete og sløv i huet, sov i evigheter. Men det er nå sånn jeg reagerer på den ivertfall. Grusomt. Men vil ikke skremme heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du kan prøve det. Det er ikke farlig, men jeg tror ikke det virker på deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.