Gå til innhold

Sex på første date

Anbefalte innlegg

Gjest Mer vanlig enn folk her vil innrømme

Her på DOL finner du ikke mange som har hatt sex med noen andre enn den de giftet seg med (og da kun etter lang tids kurtise, selvsagt), men ute i verden ellers er dette vanligere enn man kan få inntrykk av. Selv de største snerpene innrømmer ONS når de bare får nok innabords.

Jeg ser ikke problemet med å ha slike tanker, men jeg er generelt skeptisk til menn man møter via Internett. Jeg hadde neppe lagt opp til å bli med ham hjem første kvelden, mest fordi jeg ikke hadde turt.

Ut over det er sex med ukjente menn oppskrytt. De fleste menn er faktisk ikke særlig gode elskere, og vi kvinner trenger litt tid til å justere oss inn for at sexen skal bli god for oss selv med de middelmådige. Dermed blir ONS i grunnen en nedtur, og for meg er det hovedgrunnen til at jeg ikke gadd etterhvert. Det er begrenset hvor gøy det er å stå for all kosen hver gang, liksom.

Har du lyst, har du lov, men det kan nok være smart å ikke fortelle det til noen.

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

5

• morsan

4

• candyqueen_83

4

• ShitDiddelyDo

4

Gjest Nickløsheletia

Her på DOL finner du ikke mange som har hatt sex med noen andre enn den de giftet seg med (og da kun etter lang tids kurtise, selvsagt), men ute i verden ellers er dette vanligere enn man kan få inntrykk av. Selv de største snerpene innrømmer ONS når de bare får nok innabords.

Jeg ser ikke problemet med å ha slike tanker, men jeg er generelt skeptisk til menn man møter via Internett. Jeg hadde neppe lagt opp til å bli med ham hjem første kvelden, mest fordi jeg ikke hadde turt.

Ut over det er sex med ukjente menn oppskrytt. De fleste menn er faktisk ikke særlig gode elskere, og vi kvinner trenger litt tid til å justere oss inn for at sexen skal bli god for oss selv med de middelmådige. Dermed blir ONS i grunnen en nedtur, og for meg er det hovedgrunnen til at jeg ikke gadd etterhvert. Det er begrenset hvor gøy det er å stå for all kosen hver gang, liksom.

Har du lyst, har du lov, men det kan nok være smart å ikke fortelle det til noen.

''De fleste menn er faktisk ikke særlig gode elskere''

Har du forsøkt de fleste menn?

Gjest Pontiac

Jeg ville aldri hatt sex på første date. For det første signaliserer man til mannen at man er billig, og for meg personlig så føler jeg meg ikke vel med sex med en mann jeg ikke kjenner og ikke har noe seriøst sammen med.

Dersom man bare er ute etter sex, derimot, er det jo bare å pule i vei. Men menn er mer tradisjonelle enn man kanskje liker å tenke, og jeg tror de lett kan miste litt respekt for en kvinne som har sex på første date... I hvert fall hvis hun legger an til et seriøst forhold.

''For det første signaliserer man til mannen at man er billig''

Det er ikke alle som ser det slik. Noen menn synes det er sexy med kvinner som har såpass koll på seg selv at de vet å forsyne seg til egen interesser og som vet å verdsette sex.

Jeg hadde sex med kun enkvelds i tankene en gang og denne mannen kom kjappt med ring etterpå. Han har aldri sett på meg som billig, tvert i mot så ser han på meg som en resurssterk moden kvinne som både vet og får det som hun vil ;)

Gjest Pontiac

Ikke som ung, da ville jeg føle meg "billig" som mange så elegant kaller det.

Men som moden kvinne, ja!

Har dog hoppet i køys med en mann, det var jeg som forførte ham, med kun enkvelds i tankene kun en gang. Og denne mannen var kjappt på plass med ring og kjærlighet.

Han har i ettertid bare sett på meg med positive øyne. Som en resurssterk inteligent kvinne som vet hva hun vil og vet hvordan få det.

Så vi bør ikke nødvendigvis få noe stempel av negativ art selvom vi gir oss hen til lysten tidlig.

Ble også kjent med en mann via nettet en gang, etter et par uke så hadde vi telefonsex og etter en uke til eller noe så møtte vi hverandre med sex i tankene.

Det ble et lengre forhold ut av dette, og også denne mannen kom med ring og blomster, og selv om det forholdet tok slutt så er det ikke lenge siden han igjen bedyret sin kjærlighet til meg igjen og ba meg om min hånd.

Jeg har flere slike "tidlige" debuter bak meg og mennene har slettes ikke gitt seg av den grunn. Heller tvert i mot.

Så ja, i dag som moden kvinne vet jeg å verdsette sexlivet og vil i allefall ikke holde igjen forde jeg er redd for å bli stemplet billig.

Sykdommer og slikt er jeg redd, men jeg er ikke redd for å fremstå som en kvinne som vet å verdsette sex og lyst, dog på en elegant og smakfull måte ;)

Gjest en kvinne som lurer

De fleste menn jeg har møtt har vært gode elskere. Det finnes alltid unntak, og jeg har vært sammen med en del menn.

Jeg ville være mer redd for å dra hjem med en mann jeg møtte første gang på byen enn en jeg møtte på nettet. Når du har chattet og snakket på tlf. osv. har du mye mere kunnskaper om mannen enn en du bare møter tilfeldig og som spanderer alkohol.

Ikke som ung, da ville jeg føle meg "billig" som mange så elegant kaller det.

Men som moden kvinne, ja!

Har dog hoppet i køys med en mann, det var jeg som forførte ham, med kun enkvelds i tankene kun en gang. Og denne mannen var kjappt på plass med ring og kjærlighet.

Han har i ettertid bare sett på meg med positive øyne. Som en resurssterk inteligent kvinne som vet hva hun vil og vet hvordan få det.

Så vi bør ikke nødvendigvis få noe stempel av negativ art selvom vi gir oss hen til lysten tidlig.

Ble også kjent med en mann via nettet en gang, etter et par uke så hadde vi telefonsex og etter en uke til eller noe så møtte vi hverandre med sex i tankene.

Det ble et lengre forhold ut av dette, og også denne mannen kom med ring og blomster, og selv om det forholdet tok slutt så er det ikke lenge siden han igjen bedyret sin kjærlighet til meg igjen og ba meg om min hånd.

Jeg har flere slike "tidlige" debuter bak meg og mennene har slettes ikke gitt seg av den grunn. Heller tvert i mot.

Så ja, i dag som moden kvinne vet jeg å verdsette sexlivet og vil i allefall ikke holde igjen forde jeg er redd for å bli stemplet billig.

Sykdommer og slikt er jeg redd, men jeg er ikke redd for å fremstå som en kvinne som vet å verdsette sex og lyst, dog på en elegant og smakfull måte ;)

Hva er en elegant og smakfull måte:-)

Annonse

mil1365380270

Jeg ville aldri hatt sex på første date. For det første signaliserer man til mannen at man er billig, og for meg personlig så føler jeg meg ikke vel med sex med en mann jeg ikke kjenner og ikke har noe seriøst sammen med.

Dersom man bare er ute etter sex, derimot, er det jo bare å pule i vei. Men menn er mer tradisjonelle enn man kanskje liker å tenke, og jeg tror de lett kan miste litt respekt for en kvinne som har sex på første date... I hvert fall hvis hun legger an til et seriøst forhold.

"...menn er mer tradisjonelle enn man kanskje liker å tenke, og jeg tror de lett kan miste litt respekt for en kvinne som har sex på første date..."

Da er det ikke en man vil gifte seg med uansett, så ser ikke helt problemet.

Noe jeg derimot ser som et problem, er at det må bli mye dårlig sex når man ikke foretar særlig med forundersøkelser. Og sykdommer har man vel alltid i tankene, greit å kjenne hverandre litt p.g.a. det også.

jeg hadde en nettdate i helgen. Jeg er voksen, moden kvinne, men mannen er mye yngre enn jeg. Jeg dro sammen med han hjem og overnattet der. Vi hadde mye deilig, heftig og aldeles fantastisk sex. Jeg bestemte meg med engang jeg så han at jeg ville ha han i senga. Han var bare så utrolig sexy.

Jeg har ikke tenkt meg å ha et forhold til han, men å ha han i senga igjen kunne jeg godt tenke meg. Dette er ikke første gang jeg har sex på første date, men det er ingen regel. Hvis noen ikke respekterer meg av den grunn så kan de dra sin vei.

''og man fikk hatt seg litt.''

*knegg* Ja, synd hvis man bare fremstiller sex som noe kvinnen gjør for å behage mannen (eventuelt bare fordi hun mener at dette er et middel til å oppnå "noe mer")

Ja, det finnes jo faktisk de av oss som stønner, lager lyder, nyter, beveger seg og har det gøy når vi har sex. Selv om de aller fleste kvinner selvfølgelig gjør det moralsk riktige og tenker på gud og fedreland til hele greia er over.

jeg hadde en nettdate i helgen. Jeg er voksen, moden kvinne, men mannen er mye yngre enn jeg. Jeg dro sammen med han hjem og overnattet der. Vi hadde mye deilig, heftig og aldeles fantastisk sex. Jeg bestemte meg med engang jeg så han at jeg ville ha han i senga. Han var bare så utrolig sexy.

Jeg har ikke tenkt meg å ha et forhold til han, men å ha han i senga igjen kunne jeg godt tenke meg. Dette er ikke første gang jeg har sex på første date, men det er ingen regel. Hvis noen ikke respekterer meg av den grunn så kan de dra sin vei.

Høres ut som om du hadde det fint! :-)

Ja, det finnes jo faktisk de av oss som stønner, lager lyder, nyter, beveger seg og har det gøy når vi har sex. Selv om de aller fleste kvinner selvfølgelig gjør det moralsk riktige og tenker på gud og fedreland til hele greia er over.

Eksen min likte ikke da jeg beveget meg for mye, og ikke da jeg stønnet høyt da jeg var gravid. Han klaget mye over mangel på sex da jeg var gravid for andre gang. Heldigvis er han eks, og nå kan jeg stønne og bevege meg som jeg vil. Jeg har enorm glede av sex og håper ikke at det er unormalt.

Høres ut som om du hadde det fint! :-)

Ja det hadde jeg:-). Det var noe spennnende med å komme inn på en studenthybel, ligge i en smal seng og sove tett opptil hverandre for så å sette igang når den ene av oss våknet.

I min alder og etablerte situasjon var dette en herlig opplevelse:-)

Gjest Kayia

''Her på DOL finner du ikke mange som har hatt sex med noen andre enn den de giftet seg med (...) Selv de største snerpene innrømmer ONS når de bare får nok innabords.''

''De fleste menn er faktisk ikke særlig gode elskere, og vi kvinner trenger litt tid til å justere oss inn for at sexen skal bli god for oss selv med de middelmådige. Dermed blir ONS i grunnen en nedtur, og for meg er det hovedgrunnen til at jeg ikke gadd etterhvert.'' Hehe, måtte le litt av svaret ditt. Alle andre som ikke vil ha ons er moralske snerper, mens du bare er kvalitetsbevisst? :)

Annonse

''De fleste menn er faktisk ikke særlig gode elskere''

Har du forsøkt de fleste menn?

Når f.eks. SSB publiserer en statistikk, som sier at ca 60 % av befolkningen mener slik eller sånn; tror du da SSB har ringt og snakket med alle i hele landet?

Nei, jeg har ikke ligget med alle menn, men jeg har hatt sex med så mange at jeg har et godt grunnlag for å uttale meg.

''Her på DOL finner du ikke mange som har hatt sex med noen andre enn den de giftet seg med (...) Selv de største snerpene innrømmer ONS når de bare får nok innabords.''

''De fleste menn er faktisk ikke særlig gode elskere, og vi kvinner trenger litt tid til å justere oss inn for at sexen skal bli god for oss selv med de middelmådige. Dermed blir ONS i grunnen en nedtur, og for meg er det hovedgrunnen til at jeg ikke gadd etterhvert.'' Hehe, måtte le litt av svaret ditt. Alle andre som ikke vil ha ons er moralske snerper, mens du bare er kvalitetsbevisst? :)

''Hehe, måtte le litt av svaret ditt. Alle andre som ikke vil ha ons er moralske snerper, mens du bare er kvalitetsbevisst? :)''

Neida, men ONS er - for mange her inne - helt moralsk forkastelig og noe de ALDRI ville funnet på, og de setter seg selv og sitt "virke" høyere enn de stakkarene som har havna i senga uten tanke på ekteskap. Slike finner man jo i RL også, det er gjerne de som forkynner moralen høyest som har mest å fortelle i fylla.

Og hva kvalitet angår: Ja, etterhvert blir man jo heldigvis mer bevisst på slikt, men jaggu skal man kysse mange frosker før man finner en prins!

:-)

De fleste menn jeg har møtt har vært gode elskere. Det finnes alltid unntak, og jeg har vært sammen med en del menn.

Jeg ville være mer redd for å dra hjem med en mann jeg møtte første gang på byen enn en jeg møtte på nettet. Når du har chattet og snakket på tlf. osv. har du mye mere kunnskaper om mannen enn en du bare møter tilfeldig og som spanderer alkohol.

Det er ditt valg, da, jeg anser "faren" for å møte en snåling ute er mindre, rett og slett fordi snålingen da blir sett av flere samt at jeg kan lese øyne og kroppsspråk. Det er gjerne det siste som er avgjørende for hvordan personen faktisk er, ikke nødvendigvis hva han sier.

Been there - done that.

Men det har vært lite tilfredsstillende, så jeg anbefaler ikke det.

Men jeg føler ikke at man blir stemplet som billig av mannfolka av den grunn.

Tror derimot ikke at jeg hadde våget å være med noen hjem fra byen o.l. Evt. bare truffet på nettet og så vært med hjem.

Det er ditt valg, da, jeg anser "faren" for å møte en snåling ute er mindre, rett og slett fordi snålingen da blir sett av flere samt at jeg kan lese øyne og kroppsspråk. Det er gjerne det siste som er avgjørende for hvordan personen faktisk er, ikke nødvendigvis hva han sier.

Jeg snakker ikke om å dra rett hjem til en mann, men med en mann som du har avtalt date med.

ShitDiddelyDo

Jeg har nesten alltid hatt sex på første date. Det var en gang jeg ikke hadde det, og vi styra i en hel måned før vi hadde sex. Det er det dummeste jeg noen gang har gjort. En bortkasta forbanna måned, og ingenting funka seksuelt. Dama hadde ikke engang normalt shavevett, noe det er viktig å få klargjort allerede tidlig i forholdet, men det er ikke noe man gjerne spør om over en middag. Ikke likte hun sex heller, men var av typen som hadde sex for mannens skyld. Hvem vil ha sex med noe sånt? Ikke denne karen.

Man bør altså ha sex på første date for å unngå dager, uker eller som meg - en hel måned, med tull, ikke minst fordi det er langt enklere å snike seg unna en kvinne (eller en mann) man ikke kjenner enn ei/en man har blitt godt kjent med den siste måneden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...