Gå til innhold

Manglende oppfølging (kognitiv terapi)

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitttt

Hva gjør jeg når jeg ikke blir fulgt opp mht. terapien jeg går i? Siste time jeg hadde var i februar. Har hatt 7 behandligstimer på 2 år (behandleren har bl.a. vært langtidssykemeldt, men allikevel!)....

Jeg har ringt og etterlyst ny time flere ganger, og tilogmed skrevet til dem.

Han jeg går hos har 40 pasienter. Jeg tror ikke han klarer å følge opp alle. Det irriterer meg at det skal være sånn.

Hva gjør jeg når ingenting skjer? Fastlegen min har tilogmed sendt purring til dem.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

VOP.

OK. Da er det bare å forfatte klagen. Vis til pasientrettighetsloven og rett til nødvendig helsehjelp. Husk kopien (skriv nederst på arket: Kopi til Fylkeslegen i ....) - det pleier å hjelpe :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvordan vet man hvem som er lederen der (VOP) - og hvordan finner man ut hvem fylkeslegen er?

Fylkeslegen:

http://www.helsetilsynet.no/templates/sectionpagefylke____2129.aspx

Lederen finner du på helseforetakets nettside.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...