Gå til innhold

nhd;svekket effekt av imovane ved pencillin kur?

Anbefalte innlegg

sort som natta

de siste to nettene har ikke imovane funket som vanlig,og eneste som er annerledes,er at jeg går på en pencillin kur. svekkes andre piller av det?(stod i pakningsvedlegget at p-piller kunne fungere dårligere,noen andre medisiner stod det ikke noe om) Fatlegen har nå tatt ferie,så jeg vet ikke helt hvem jeg skal spørre. De på apoteket visste ikke stort mer enn meg.

til slutt,noen tips til åssen pencillinen påvirker minst mulig på andre medisiner?

Fortsetter under...

sort som natta

Det er ingen forbindelse her.

Kanskje sover du dårligere pga sykdommen du får penicillin for? Eller kanskje har du sovet mer på dagen fordi du er syk?

du har nok rett. har vel sovet noe på dagen(som jeg vanligvis ikke gjør),og formen er jo ikke helt på topp.

takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...