Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bøtta

PS: haster litt!

Jeg skal bytte p-pillemerke fra Trionetta til Synfase (hadde litt problemer med nedsatt sex-lyst og humørsvingninger), og lurer på når jeg skal begynne å ta de nye pillene? Er det ett par dager etter at jeg har begynnt på sukkerpillene(påbegynt mens), eler når jeg skulle ha skiftet brett på Trionetta???? Er det mer vanlig med uregelmessige blødninger ved synfase, eller er dette bare noe jeg har hørt? Og til slutt, kan jeg risikere at bivirkningene blir enda sterkere ved skifte av piller, eller blir det enten bedre eller det samme? ....orker ikke mer humøsvingninger enn det jeg har nå!

På forhånd takk for svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33051-trionetta-synfase/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...