LillaLidda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei Den 06.06 hadde jeg eggløsning og jeg og ektemannen min prøver å bli gravide, jeg vet selvfølgelig ikke ennå om jeg er blitt gravid, men jeg har små tegn som tretthet, kvalme, større vannlatningsbehov og kan oppfattes som at noe har skjedd. Vi har prøvd å bli gravide i over 4 år nå, og dette er første gangen jeg har hatt eggløsning uten hjelp fra medikamenter. Jeg har akkurat begynt og få litt ømme brystvorter og området rundt er blitt mørkere, men det jeg lurer på er; Brystvortene har fått hvite prikker og er veldig ømme og ut av de prikkene kommer det noe hvitt, (veldig lik hudormer.) Ikke bløtt men fast. Hva er dette og har det noen sammenheng med en graviditet i et så tidlig stadie som 3 uker eller med andre forandringer i kroppen? Jeg håper noen kan svare meg raskt, er litt engstelig siden jeg ikke har noen anelse på hva dette kan være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330514-brystvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.