Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg vert nede i en blodprosent på 5,7,mistet blod et helt år i strekk på grunn av en menstrasjonsblødning som ikke stoppet(grunnen var aktive tynntarmer som tvinnet seg rundt livmoren slik at det kom blødninger hver dag i et år),har hatt betennelse på tynntarm og tykktarm(tarmsykdom),lavt blodtrykk,dårlig imunforsvar,lavt jerninnhold(spesialist sier at eg må ikke ta jerntabletter og jerndrikk for da kan tarmsykdommen blusse opp igjen),anemi,brystsmerter,spiseforstyrrelse,leddplager,knebetennelse,b12 mangel,tar ikke opp b1 b2 b6 b12,nakke og ryggsmerter,svimmelhet,oppkast ved sterke menstrasjons smerter,melke alergi,stor slapphet,sengeliggende,ingen energi,antaeligvis problemer med å ta opp vitaminer og næring. Akkurat nå får eg b12 sprøyte,stoffskiftet mitt er normalt,blodprosent normal på12,6, jernlager normal på 20, kalsium 2,30. Eneste som er lavt er mitt blodtrykk og min GT på 5.Eg spiser sunt og regelmessig 3 ganger for dagen.Føler meg dårlig og ganske slapp hver eneste dag.Har spurt legen min hva eg skal gjøre siden det eneste eg har problem med nå er anemi,slapphet,lavt blodtrykk,tretthet,ingen energi,ofte kvalme,noen ganger smimmelhet.Men får ikke noe svar,han bare gir meg b12 og sier at blodprøvene er normale.Eg er sykemeldt nå,men når sykemeldingen går ut må eg ut i jobb igjen og hvordan skal eg klare å jobbe med slike helseplager når eg føler meg dårlig hele tiden.De siste 3-4 årene har eg vert sykemeldt ofte og har hatt store problemer med å holde meg stående på jobb og klare å utføre jobben.Det har resultert i mye kjeft på jobben.Vennene mine er bekymret for meg og eg selv lengter etter å være frisk.Hva kan eg gjøre for å bli frisk igjen? Er det noe eg kan ta for å bli bra igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330540-stadig-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...