Gå til innhold

psykolog sendte meg legeerklæring fra en annen.

Anbefalte innlegg

Gjest anonymja
Skrevet

Hei.

Jeg driver å sender ut brev til forskjellige psykologer og får veldig mange i retur da de ikke har tid.

I retur brevet får jeg som regel også søknaden min tilbake,men nå er det ei som har sendt med legebrevet til en helt ukjent person,så nå sitter jeg på alle opplysningene om han.

Syns dette er fryktelig ubehagelig,for har hun da sendt mitt brev til noen annen!!

Har ikke fått tak i henne enda og skal selvsakt kaste brevet .

Men jeg lurer på skjer dette ofte?Har du gjort denne glippen NHD?

Har dette sjedd hos dere?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg arbeider i det offentlige. Vi arkiverer alle søknader. Vi sender ingen tilbake.

Gjest anonymja
Skrevet

Jeg arbeider i det offentlige. Vi arkiverer alle søknader. Vi sender ingen tilbake.

Takk for svar.Psykologen har jo 100% offentlig støtte,men har vel andre rutiner.

Skrevet

Når det gjelder vedkommende du har fått opplysninger om, så tror jeg det er bedre du ikke sier noe til han/hun som søkte. Jeg hadde iallefall ikke likt at et fremmed menneske tok kontakt med meg etter å ha lest en slik søknad...

Gjest anonymja
Skrevet

Når det gjelder vedkommende du har fått opplysninger om, så tror jeg det er bedre du ikke sier noe til han/hun som søkte. Jeg hadde iallefall ikke likt at et fremmed menneske tok kontakt med meg etter å ha lest en slik søknad...

Selvsakt har jeg ikke gjort det,jeg har tatt kontakt med behandler:-)

Gjest Synes  virkelig jeg.
Skrevet

Si fra til henne, så hun evt kan rette opp det, eller sjekke om hun har sendt det til en annen eller ikke. Er du heldig, så har hun ikke det. Hvis hun har gjort det, har hun noen rutiner hun virkelig må skjerpe, samt en telefon å ta i forhold til å be om at den informasjonen holdes konfidensielt.

Hun dreit seg ut, big time, og må rydde opp i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...