Gå til innhold

Sikkert at jeg ikke har diabetes?

Anbefalte innlegg

Hei. Var og tok en blodprøve i fjor høst for å sjekke litt av hvert (blant annet blodsukker) og hadde ett noe høyt langtidsblodsukker (Husker ikke helt, men det var 5. noe) men normalt "vanlig" blodsukker.

Ble bedt om å ta en test til senere og fikk da målt ett langtidsblodsukker til 5.1 og igjen normalt vanlig blodsukker. (Husker ikke akkurat hva det var.)

Jeg hadde bekymret meg for "diabetes i utvikling" før den andre prøva og roet derfor noe ned på karbohydrater. Dermed den lavere målingen sikkert. Legen fortalte meg at jeg ikke hadde diabetes.

Men som den halvhypkonderen jeg er, har jeg ikke klart å slippe tak på dette ennå. Leger kan jo gjøre feil de også, liksom.

Derfor lurte jeg på om det er rett og slett UMULIG for meg å ha diabetes når jeg har normalt vanlig blodsukker og 5.1 i langtidsblodsukker.

Kanskje dere kan hjelpe meg å bli ferdig med det her. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330615-sikkert-at-jeg-ikke-har-diabetes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...