Gå til innhold

peptider

Anbefalte innlegg

Gjest peptisyk?

Hei! Er en kar på 37år som har begynt å lure på om det er proteinintoleranse jeg har. Jeg har gått i å fra være verdens gladeste, aktive gutt til å bli en "gammel mann" på 2 år. Jeg har fått uforklarerlig angst (blir heller hjemme enn å gå ut, tør ikke å fly eller orker å være sosial) og depresjon, sliter med balansen (føler meg beruset), sus i ørene og blir fryktelig varm etter å ha spist et måltid (ørene blir blodrøde, og får et kjempetrykk i hals og i hodet). Jeg har også utslett i hendene som ser ut som lysebrune prikker, de har jeg hatt i 2 år og forsvinner ikke. Klør gjør de også. Nesten til jeg blør, for det er så tørt. Ringene under øynene har blitt dypere og sortere enn på fleste andre folk, og kroppen er sliten. Sover dårlig også.. Har vært til lege og han påviste furuallergi, men når pollen kommer i luft, eller jeg har kontakt med furuved, skjer ingenting. Dette var en helt enkel test, og som folk flest godtok jeg dette. Jo, også manglet jeg kalsium og D-vitamin. En annen lege ville sende meg til psykolog, men det ble ikke godkjent, da jeg ikke hadde noen konkret grunn til å bruke en psykologs tjenester. Han mente det hele kunne være stress-relatert. Til slutt ble jeg anbefalt kontakt med en annerkjent synsk person, selv om jeg var skeptisk, men hva gjør man ikke når man er desperat. Hun kunne "se" en rift i nedre tarmsystem, men ellers var jeg friskere enn andre på min alder. Hun kalte det hele stress, og at jeg også hadde så høy energi at jeg faktisk hadde samme egenskaper som henne, altså at jeg kunne bli en healer..hmmm... Javel, men etter flere healinger i fra damen, så er jeg fortsatt ved status quo... Har forstått at fastlegen min ikke er interessert i å gi meg en grundigere allergitest, som feks rundt opiode peptider, så hva gjør jeg? Burde kanskje bare prøve meg på en gluten- og melkefri diett? Takker for svar, eller anbefalinger til andre som har erfaring rundt dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330631-peptider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...