Gå til innhold

Takker til alle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Jeg liker ikke lese slike innlegg. Du har skrevet her tidligere og når du følger opp med et slikt innlegg som dette gjør det at jeg tolker det dithen du strever såpass med livet ditt at du vurderer å ta selvmord. Dersom det er tilfelle foreslår jeg at du kontakter legevakten der du bor for å få hjelp før det er for sent. Der finnes faktisk mennesker der ute som kan hjelpe deg med dette. Ingen kan klare alt alene. Jeg vet at i slike stunder kan alt se svart ut, der er null fremtid og null håp om at ting noensinne vil forandre seg. Det jeg også vet er at det er feil. Du strever her og nå, der er både håp og fremtid, men akkurat der hvor du er nå er det umulig å se det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330639-takker-til-alle/#findComment-2768082
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...