Gå til innhold

Ønske om å skade meg selv - NHD.

Anbefalte innlegg

Gjest Slitenjente21
Skrevet

Jeg har hele tiden en sånn lyst til å havne i en ulykke så jeg havner på sykehus. Jeg tror kanskje det er fordi jeg ønsker den omtanken jeg da ser for meg å få fra kjæreste og familie. Jeg ønsker at noen skal syntes synd på meg, og jeg har fler ganger faktisk lurt på hva jeg kunne gjort for å skade meg selv såpass at jeg havner i koma eller noe. Sunn fornuft stopper meg jo, men bare at jeg har den tanken plager meg veldig på samme tid.

Jeg vet at mange ville blitt redd for meg og slik, men det er egentlig det jeg ønsker og ja, det er egoistisk ...

Er det noen som har hatt det liknende eller har noen tips for hvordan å få dette ut av hodet mitt?

Videoannonse
Annonse
Gjest The Loser
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, og har også forsøkt. Tenk deg at det du gjør kan få deg til å ende opp som krøpling, det hjelper i hvert fall meg mot impulsene.

Nå trener jeg på å bli min egen omsorgsperson, kanskje noe for deg også?

Gjest The Loser
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, og har også forsøkt. Tenk deg at det du gjør kan få deg til å ende opp som krøpling, det hjelper i hvert fall meg mot impulsene.

Nå trener jeg på å bli min egen omsorgsperson, kanskje noe for deg også?

Hm, uttrykte meg kanskje ikke helt klart. Skader du deg selv så ille som du skriver om så har du ikke kontroll på utfallet, det er det jeg mener. Gir ingen deg omsorg må du lære teknikker for å gi det til deg selv, og det gjør du i hvert fall ikke ved selvskading.

Ønsker deg det aller beste og sender deg noen tankeblomster på veien :)

Gjest eg me
Skrevet

Har ofte hatt tankene, ja, men har aldri satt det ut i live. Har dessverre ingen gode råd om hva du kan gjøre med slike tanker

Gjest been there,done that:(
Skrevet

har vært i koma(ved et uhell,ikke med vilje!!),og selv om det var omtanke fra familie skulle jeg gjerne vært foruten den episoden!!

ellers,når det gjelder selvskading;som tenåring drev jeg med det. til slutt orket ikke foilk mer,og jeg mistet de fleste vennene mine fordi de var så lei av problemer knyttet til meg. og har man først begynt å skade seg,er det lett å fortsette:((

håper virkelig du klarer å unngå å sette disse ønskene til virkelighet!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...