komplexium Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ble usikker om dette skulle puttes innunder psykiatri, samliv eller her, så beklager om jeg har bomma. jeg har spiral, og det er himmel på jord fordi jeg ikke har menstruasjon eller menstruasjonssmerter, så jeg er kjemepfornøyd. nå er bare problemet at jeg får så skikkelige nedturer to og tre dager i mnd at det ødelegger både meg, min kjære og forholdet. det er som det knyter seg inni meg og selvtilliten min går helt i bånn. jeg tåler ingenting,og blir irritabel, mistenksom og gråter veldig mye og lenge. og som så mange menn blir min kjære fortvila fordi han ikke forstår noen ting, og nå idag ble han irritert, og det hele er ikke til å holde ut. det er tidlig i forholdet ennå, og mye som ikke er samkjørt mellom oss ennå. dette blir selvfølgelig en stor sak for et hormonelt troll disse få dagene. jeg kan se for meg situsajoner som kanskje kan skje og så legge meg ned og grine og grine i timevis. det er latterlig og det er sykt, men det er ikke noe jeg kan gjøre for å få meg selv til å stoppe faenskapen. det er som jeg faller tilbake til perioden med depresjoner for nesten 10 år siden. da gikk jeg på antidepressiva, men jeg vil ikke gå på det pga hormonelle problemer. det blir jo feilmedisinering. finnes det medisiner mot dette eller blir jeg nødt for å ta med meg soveposen og stikke til fjells tre dager i mnd...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330689-pms-troll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.