Gjest HUUUUUUU Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Siste ukene har jeg vært plaget med panikkanfall, smerter og timer med gråt på kveldstid. Fredag skrek jeg meg til sobril.. men fikk bare to stykker. Nå er det søndag og jeg kjenner den indre spenningen begynner å bygge seg opp igjen. Jeg sa til hun som hadde legevakt at det jeg fikk ikke holder for hele helgen og da svarte hun at jeg fikk se ann hvordan det går. Tanken på å oppsøke legevakten på nytt byr meg sterkt imot. Men synes dere jeg bør gjøre det? Tar gjerne tre-fire timer fra jeg ringer og får pillene i handen med ringing, venting og kjøring. Jeg er dritlei av legesenteret, men hvilken valg har en på en søndag kveld? Jeg er redd for at jeg kommer til å skade meg selv og alle de psykiske smertene som gnager. Jeg skal på jobb i morgen og arbeidsdagen blir veldig lang når jeg har løpt rundt hysterisk halve natten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330706-brygger-p%C3%A5-nyt-anfall-kontakte-legevakten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…