Gjest lungene mine Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei, I påsken var jeg på ferie i Thailand, første dagen der fikk jeg veldig vondt i høyre lunge (jeg var nesten bra etter bihulebetennelse) ingen hosting eller feber. Var hos lege som ga meg voltaren og ba meg komme tilbake hvis det ikke ble bedre. Han sa det var inflamasjon. Jeg ble raskt bedre og merket ikke noe etter et par dager. I begynnelsen av juni kom smertene tilbake, vondt i høyre lunge, ellers frisk. Var hos fastlegen som sendte meg videre til Aker sykehus hvor de tok blodprøver og røntgen. Jeg hadde litt svakere pustelyd i høyrelungen ellers så alt bra ut. Neste dag var smertene borte. For en uke siden fikk jeg vondt igjen. Det begynte i høyre lunge og har nå vondt i begge lungene men mest i den høyre. Smertene kommer i "anfall" som varer en liten stund så helt borte. Det varierer med vondt på framsiden av brystet, så mot ryggen akkurat som den flytter seg inne i lungene. Merker ingen forskjell på hvordan jeg puster, ikke mer vondt når jeg f.eks trekker pusten, eller puster helt ut. Også litt vondt i høyre skulder/krageben og høyre overarm enkelte ganger. Smerten kan best forklares med at det strammer til rundt lungene. Jeg har ikke feber, hoster ikke og føler meg ellers i fin form. Jeg er 43 år, slank, røyker ikke og trener mye. Hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330711-lungesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.