Gå til innhold

Anbefalte innlegg

bustebartebin

Jeg har slitt med kløe og svie i underlivet i 5 år nå. Har hatt samme partner. Det er kløe utenpå og inni kjeden og svie etter sex. Har vært hos lege og gynekolog mange ganger, tatt klamydia tester og gått på sopp infeksjons kremer. Den siste gangen sa gynekologen at ph nivået i kjeden er i ubalanse. Jeg følger alle forhåndsreglene, men det blir ikke bedre, er det noe som jeg kan gjøre, eller må jeg bare leve med det? Til tider er det helt forferdelig kløe!! Føler meg dum om jeg går til legen igjen med dette... men det er ikke godt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330755-kl%C3%B8e-og-svie-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjenner problemet

Mulig du allerede har prøvd dette, men et tips kan være at både du og partner tar soppkur samtidig. Hvis du er mye plaget kan du smitte han, og han vil smitte deg tilbake igjen, og så er spiralen i gang. Menn kan også ha sopp, men det gir ingen symptomer hos dem. Min lege ga meg tips om å ta en kur samtidig som min partner smurte seg med salve og holde oss uten sex, evt bruke kondom i en ukes tid. Det funket bra for oss og nå er det sjelden jeg er plaget med soppinfeksjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...