Gjest Hoggormen som maser igjen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er det normalt å føle seg dønn ustabil med svært forvirrende symptomer etter å ha økt på stemningsstabiliserende (lamictal)? I starten var jeg rett og slett depressiv, men nå er det så berg og dalbane at jeg blir fullstendig forvirret. Her om dagen trengte jeg legehjelp for noe somatisk, og var regelrett oppstemt fordi jeg møtte en lege jeg likte veldig godt og følte tillit til. Jeg har svært mye destruktive tanker, selvmordstanker - ørten mer og mindre kreative måter å grøe det slutt på... Jeg kan virke hyper/føle meg hyper, men ha nitriste tanker. Dette er så frustrerende, fordi det for andre blir vanskelig å skjønne at ejg ikke har det det granne bra. Det verste er at jeg er innlagt nå, og folk tror jo at jeg blir bedre!!! Jeg kan ikke konsentrere meg om noe "avansert" lenge. F.eks. lydbok, som jeg vanligvis slapper veldig godt av med. Eller samtaler, jeg klarer ikke lange samtaler og jeg blir svært lett distrahert.... Dette har liksom kommet siste halvuka. Ikke får jeg sove på nettene om jeg så putter i meg alt jeg har tillatelse til å bruke for å bli sløv. Pengene mine sitter også løsere, men selve shoppingen opplever jeg som trøsteshopping. Jeg blir så utrolig forvirret av dette. Stedet jeg nå ble innlagt ved for en ukes tid siden er veldig godt kjent for meg, jeg har tidligere hatt avlastende forebyggingsopphold her, men de har omorganisert til en form for åpen akuttseksjon. Når jeg har kommet inn her, så har jeg som regel vært helt nedkjørt av bl.a. søvnmangel. Også har jeg kommet meg litt mer ovenpå fysisk igjen, og nå skjønner jeg ikke meg selv!!! Kan jeg ha havnet i en eller annen form for "mixed state"? Eller er det vanlig å reagere sånn på opptrapping (jeg har ikke opplevd slik reaksjon før.) Er nå i ny vedlikeholdsdose på 600mg/døgn. Jeg blir så fortvila nå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330779-mixed-state/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.