Gå til innhold

Ereksjonsproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Hkaren

Hei ! Jeg ble sammen med kjæresten min for en måneds tid siden, vi har gått på skole sammen og vært venner lenge, så beggge syns det var rart da vi skulle ha sex første gang og vi var veldig nervøse. Da vi skulle prøve, fikk han ikke penis opp, men det er vel ikke så rart med tanke på at han var nervøs ? Han ble selvfølgelig veldig lei seg, og sa at det ikke hadde skjedd han før, men jeg sa at vi bare fikk prøve igjen. Etter dette har vi prøvd mange ganger, noen ganger går det bedre og andre ganger kan vi holde på litt også blir han slapp igjen.. Han har levert urinprøve hos lege, men de fant ingenting. Jeg prøver å være positiv og si at det kommer til å bli bedre, men nå har det holdt på en stund ? Han blir fryktelig fortvilet og jeg vet ikke hva jeg kan si eller gjøre? Kan det være fordi han er nervøs for at det skal skje? kan det være bare psykisk? Det er et veldig følsomt tema, så egentlig snakker vi ikke så mye om det heller, fordi ingen vet hva de skal si? Hva tror dere det kan være? Er vel et problem som ikke rammer så mange unge, ha er 19 ?:/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330796-ereksjonsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest YotoHama

Dette er et ganske vanlig problem. Hvis dere fortsetter å fokusere på dette kan det forverres. Ta tiden til hjelp og ikke vær så fokusert på selve samleiet. Hvis han er nærvøs og ukomfortabel under akten kan en miste ereksjonen underveis. Det tar litt tid å finne seg til rette med ny partner for noen. Og hvis dere klarer og gi litt faen i at alt skal være så perfekt hver gang en hopper i høyet, vil dette gå over av seg selv. Jo mere trygg en blir på partneren, jo bedre får en det sammen etterhvert.

Tror nok ikke dette har noe med det fysiske å gjøre. Dette sitter mellom ørene og har en tendes til å forsvinne hvis en ikke blir minnet på det hele tiden. Viktig at dere snakker samme språk.

Good luck with the ....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330796-ereksjonsproblemer/#findComment-2770008
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...