Gå til innhold

uforpliktende forhold, menn, følelser

Anbefalte innlegg

Gjest eeeliii

er det mulig for menn å ha et uforpliktende forhold, og samtidig være forelsket i jenta, eller er det alltid kun sex?

Har et uforpliktende forhold til en mann jeg er forelsket i. Han har vært forelsket i meg tidligere, men da hadde jeg rett og slett ikke overskudd til å gå noe videre med de følelsene jeg hadde.. jeg prøvde, men det var en del annet som opptok meg følelsesmessig i livet akkurat den perioden. det førte til at han avviste meg og at han rasende sa han aldri, noengang ville ha et forhold til meg.

Dette er vel to år siden, og vi har møttes litt igjen nå. Han har spurt om vi kan ha et uforpliktende forhold. Vi har det bra både under sex og når vi finner på andre ting. Men noenganger føler jeg han er bitter på meg. At han sårer meg med vilje, og at han kanskje har glemt følelsene, men ikke tilgitt meg? Hadde det ikke vært følelser der, hadde han ikke da hatt lettere for å være både hyggelig og vise respekt ovenfor meg? Jeg sitter igjen med følelsen av at et uforpliktende forhold etter så mye historie som vi har, kanskje ikke er det lureste.. men samtidig er jeg jo så betatt og glad i han. Og lei meg for at jeg ikke klarte å ta sjansen når jeg hadde den.

er det mulig for menn å ha et uforpliktende forhold, og samtidig være forelsket i jenta, eller er det alltid kun sex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330800-uforpliktende-forhold-menn-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ..mm..is

Det lurer jeg på også.. Har datet en mann i 8 mnd.. Jeg klarer ikke å styre følelsene mine lenger.. Vet derimot ikke hvor jeg har ham.. Når jeg begynner å snakke følelser osv, blir han flåsete og snakker om andre ting..

Greit at han har noen havarerte forhold bak seg, men...

Gjest eeeliii

Det lurer jeg på også.. Har datet en mann i 8 mnd.. Jeg klarer ikke å styre følelsene mine lenger.. Vet derimot ikke hvor jeg har ham.. Når jeg begynner å snakke følelser osv, blir han flåsete og snakker om andre ting..

Greit at han har noen havarerte forhold bak seg, men...

ja, kanskje de er redde for følelser og forpliktelse.. eller så er det vi som ikke klarer å ha sex uten å få følelser for mannen.. ?

Han er veldig klar på at om at jeg vil ha et forhold til han, så må vi avslutte. Ved nærmere ettertanke så tenker jeg at han sikkert ikke har følelser for meg lenger, men er samtidig litt bitter fordi jeg har såret han tidligere. hmm.. med andre ord tror jeg at jeg skal legge han på is en stund.

Jeg tror kanskje vi har litt for mye historie til at det her kan bli noe hyggelig :(

Jeg får et inntrykk av at han kanskje er betatt eller forelsket i deg fortsatt.

Men siden du antagelig har såret og skuffet ham kraftig dengang for 2 år siden, så garderer han seg nå ved å opptre mere likegyldig enn han egentlig er.

Han vil tydeligvis gjerne ha en viss (ihvertfall seksuell) kontakt med deg, men er samtidig redd for å stille seg i en sårbar posisjon.

Derfor velger han å holde deg på en armlengdes avstand for å signalisere at han ikke er "tilgjengelig" på samme måte som før

ShitDiddelyDo

"Menn" er ikke en eller annen ensartet rase som går rundt og tenker og føler og agerer på en spesiell måte i regi av å være i bestittelse av noe så vakkert som en utovertiss av varibel størrelse og karakter.

Du bør spørre din elsker om hva han føler og hva han vil. Ingen her inne kan svare deg på det.

Men om det er mulig? Det er klart det ikke er mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...