Gå til innhold

NHD sanne drømmer!?

Gjest jeg liker ikke disse drømmene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest shunyata

Jeg hadde ofte mareritt om at det var kyr som skulle ta livet av meg...

De var etter meg overalt...med store horn som skulle spidde meg...

Så leste jeg i en drømmetydningsbok at dette kunne bety store morsbindinger...

Jeg hadde overhodet ikke noen morsbindinger!!!

Etter denne "oppdagelsen" har jeg aldri drømt om noen kyr som skulle ta livet av meg...

Dette ga deg kanskje ikke svar på det du spurte om...men drømmer har kanskje sjelden...eller aldri... noen ting med virkeligheten å gjøre...

Mener i hvert fall jeg...

Gjest Drømmetyder

Som andre skriver her så tror ikke jeg dette har noe direkte med fly eller flystyrt å gjøre, men det kan være et bilde på noe annet, f.eks. på at du selv er redd for å falle utenfor et stup (ikke bokstavelig), miste fotfestet osv., eller at du er redd det skal skje med noen annen som står deg nær.

Annonse

Drømmer er kun drømmer og intet annet enn det. De betyr ingenting.

Jeg drømte forleden natt at min venninne fødte. Jeg våknet av en sms som tikket inn, med melding om at barnet var født. Det var kanskje ikke så rart lell, for jeg hadde snakka med henne hver dag, og hun fødte flere dager etter terminen (det var ingen jomfrufødsel, hehe! ;-))

*lykkelig over at det endte godt*

Gjest det meina no eg

Drømmer er kun drømmer og intet annet enn det. De betyr ingenting.

Jeg ble utsatt for overgrep i barndommen fra så langt tilbake som jeg kan huske til jeg var 7 år. Ingen som oppdaget det, skjønte det eller reagerte på at jeg hylskrek og gjorde alt jeg kunne for å nekte å bli sendt til overgriperen.

I over et år når jeg var 5-6 år hadde jeg samme marerittet. At jeg ramlet utenfor en kai, mens detsto mange voksne å så på at jeg druknet. Tror du ikke denne drømmen er ganske symbolsk på hvordan jeg hadde det?

Jeg tror de fleste drømmer er bare et surr av inntrykk en får, men i enkelte tilfelle kan de bety noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...