smart 23 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 he jeg er en jente på 25 år. i går var jeg ført oss en turnus kadidat der jeg bor og fikk på vist urinveisinnfeksjone. men senre på kvelden hadde jeg så høy feber at jeg mått inn på legevakten. jeg her hovnet opp i selve kjønsleppene og er rød jeg her ikke blemmer men kjønnsleppene min her harde og temlig ømme jeg her og een form for stiking i selv kjede inngangen og. hun jeg her inne oss skjekket udelivet mitt og kom frem til at jeg kansje herdde herpes men hun testet meg ikke for det men jeg her fått medesiner for det her nå. men jeg er bare så usiker er det ikke normalt og bli testet for det om di mistenker det? jeg er i fast forhold nå men jeg bruker kondom for det og eg går og på p-sprøyta i tillegg. dette her begynnte på søndagen som var på mårenen men jeg hovnet ikke opp før her på tirsdagen alså i går her. om jeg her herpis ossen forholdsregerl må jeg ta i fohold til smitte osv? jeg her lest en del om det her nå og etter det jeg her skjøntt så varer dette live ut men er ikke sikker jeg får flere utbrudd for det men når mår jeg være enstra forsiktig? hoper på fort svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/330814-herpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.