Gå til innhold

Kreft Angst

Anbefalte innlegg

Gjest Geggi37

Hei, jeg sliter veldig med kreft angst, jeg tror at alle vonder jeg har i kroppen er kreft, jeg har en mistanke om at angsten lager mer vondt jo mer jeg fokuserer på en. Men når jeg får vondt en annen plass i kroppen så forsvinner di forige plagene. det er aldri skikelig vondt mer som ledd og muskel smerter ( svake) som flytter seg litt rundt kroppen. Dette er veldig plagsomt og det gjør meg deprimert, leser jeg i avisen om kreft så er det garantert at jeg får di samme symptonen, hele dagen fokuserer jeg på kreft. Jeg er 37 år gift og 2 barn, så dette påvirker hele familien. Hva kan jeg gjøre for og bli kvitt disse plagene? Jeg har hele livet hvert positiv og trodd at jeg er udødelig ( skjer ikke meg). Erv det mulig og få hjelp, har sobril tabeletter prøver og ikke ta dem så ofte, har tatt ca 10 på 1 1/2 år. Psykologer er vanskelig å få takk på og legen min ser nok ikke alvoret i det. Er foresten redd for å gå til legen nå pga av at han kan si jeg har kreft. Håper på svar, trenger hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330860-kreft-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...