Gå til innhold

Angst & Deprisjoner til det høyeste..

Anbefalte innlegg

Gjest Wannaletgo..

Hei.. Jeg er ei jente som fyllte 18 år just. Lider med store deprisjoner og angstanfall etter noe som skjedde meg når jeg var 14. Jeg ble voldtatt. Av 2 utledninger. Det er det J* som har skjedd meg i hele mitt liv. Jeg måtte se vennina mi gå igjennom det samme 5 min etter di var ferdige med meg.. INGEN trodde oss..INGEN.. mora slo oss, og kasta oss ut fra huset ho's.. jeg har også alltid slitt med mobbing fra 1 klasse til 9ende klasse.. da klarte jeg å samle meg å stå på mine egne ben.. trodde ting skulle bli lettere, men jeg får ikke snakket med noen.. jeg går til psycholog , hun kommer hjem til meg og er kjempe snill, men når ho først kommer får jeg aldri sagt noe.. jeg sitter bare å ser sur ut å prøver å kjempe får å holde tårene inni meg.. jeg har fortellt henne om voldtekten,men vil ikke gi henne fler detaljer,jeg klarer det ikke.. får ett halvt år siden gikk jeg også igjennom en abort, noe jeg egentlig ikke ville. har slitt med dette helt siden den dagen jeg gjore det.( gjore det fordi jeg ville gjøre det beste får babyen. den ville vokst opp med en voldelig barnefar,når jeg var gravid havna jeg på sykehuset og hadde englevakt som overlevde pga meg å han krangla å han klikka.har dokumenter ang dette på sykehuset ,og ett svært arr på underarmen/Ser ut som om jeg har prøvd å kutte pulsåra mi(Visst d er d d heter) jeg tørr nesten ikke ta buss alene, jeg blir helt stille når jeg er med mange folk , jeg har brukt mye rus di siste åra ( hasj ) får å dempe smertene siden ikke noen ad-hd medisiner fungerer på meg. ( blir deprimert. har sterkeste AD/HD) . men har sluttet med rus nå, får skal begynne på skole igjen til høsten. det er der jeg trenger hjelp, jeg kan ikke begynne på skole og ha angst å deprisjoner! har droppa ut å tatt friår 3 ganger nå, å nå vil jeg lykkes! plis jeg trenger noen som kan hjelpe meg fort.. :'( jeg vil ikke leve med angst & deprisjoner lenger.. jeg vil bli kvitt marerittene, jeg vil bli kvitt angsten, deprisjonen,minnene, selvmordstankene, jeg vil være meg selv igjen, den glade meg, jeg trenger seriøst hjelp, KAN NOEN PLIS HJELPE MEG:'(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330861-angst-deprisjoner-til-det-h%C3%B8yeste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...