Gå til innhold

Synes synd på mannen

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Man skulle ikke tro det var mulig å være så distre, men jeg kan ikke annet enn å synes forferdelig synd på mannen. Han må ha gått helt i sin egen verden.

For et sjokk og lidelse det må ha vært å oppdage hva han selv har forårsaket.

http://www.dagbladet.no/2009/06/25/nyheter/utenriks/danmark/6905204/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330879-synes-synd-p%C3%A5-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Helt forferdelig.

Jeg har opplevd å være nesten halvveis til jobben i bil og plutselig høre fra baksetet: "Hvor skal vi?" og jeg har skvettet skikkelig. Tankene mine har vært langt inne i dagens møter.

Jeg ville nok aldri virkelig glemt et barn i bilen, for ikke å snakke om ikke, i så fall, kommet på det i løpet av kort tid, men jeg har likevel forståelse for at det kan skje. Særlig med menn kanskje, som generelt er hakket mer distré enn oss kvinner.

Stakkars mann!

Gjest Meegan

Helt forferdelig.

Jeg har opplevd å være nesten halvveis til jobben i bil og plutselig høre fra baksetet: "Hvor skal vi?" og jeg har skvettet skikkelig. Tankene mine har vært langt inne i dagens møter.

Jeg ville nok aldri virkelig glemt et barn i bilen, for ikke å snakke om ikke, i så fall, kommet på det i løpet av kort tid, men jeg har likevel forståelse for at det kan skje. Særlig med menn kanskje, som generelt er hakket mer distré enn oss kvinner.

Stakkars mann!

Jeg har opplevd det samme som deg, med mitt eget barn. Det er derfor jeg tenker at jeg ikke helt sikkert kan si at det ikke kan skje. Men jeg tror likevel at jeg kaster et blikk over bilen før jeg forlater den. En stor tragedie iallefall.

Annonse

Gjest Elextra

Jeg har opplevd det samme som deg, med mitt eget barn. Det er derfor jeg tenker at jeg ikke helt sikkert kan si at det ikke kan skje. Men jeg tror likevel at jeg kaster et blikk over bilen før jeg forlater den. En stor tragedie iallefall.

''Men jeg tror likevel at jeg kaster et blikk over bilen før jeg forlater den.''

Jeg vil også si det er utrolig ikke å komme på at du ikke har avlevert barnet i løpet av dagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...