Gå til innhold

Deprimert?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært utrolig sliten dette året og de månedene etter 2008. Jeg husker meg selv som en arbeidsfull, målrettet og ambisiøs jente, som fikk til det jeg ville ved å jobbe hardt. Men nå så har jeg mistet pågangsmot, karakterene mine daler og selvfølelsen med. Jeg er sliten hver dag, sliten av å ha en åpen og positiv dialog med venner og familie, det er blitt slitsomt å smile til andre og rett og slett slitsomt å fungere i hverdagen. Jeg orker så lite, jeg er trist og lei. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor jeg er så trist og lei. Det har kanskje vært ett vendepunkt i livet mitt nå som kan ha vært med på å endre hverdagen min. Jeg kjenner meg igjen i mange av symptomene når det gjelder depresjon. Men jeg aner ikke om dette er noe jeg innbiller meg, eller om det faktisk er en psykisk lidelse jeg lider av. Jeg føler meg alene, uansett om jeg har støttende venner og familiemedlemmer. Jeg føler at jeg trenger noen å snakke med som ikke tilhører hverken familie eller vennekrets. Er det helsestasjoner som tilbyr hjelp til ungdommer i min situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330886-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...