Gå til innhold

Huff....Hjelp.....

Anbefalte innlegg

Gjest signegurina
Skrevet

Jeg har en 11-åring som fikk "sjokk" og blei redd da han oppdaga hva mor hadde i nattbordskuffen ved ren tilfeldighet........ huff, det var flaut for begge to, men jeg sa til gutten at det er helt normalt og finnes i alle hjem, men gjør det nå egentlig det da?? Dil....

Videoannonse
Annonse
Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg skjønner godt at dere begge ble flaue, selv om en slik finnes i de fleste hjem. Jeg glemmer ikke den gang min da 14-årige datter skulle arve et nattbord hvor jeg hadde glemt å tømme skuffen. En stor rosa sak med dobbel vibrator. Min datter sa ingenting, men gjett om jeg ble flau da jeg skulle legge meg om kvelden og fant den under dyna, innrullet i et kjøkkenhåndkle. Jeg kan se for meg min datter med avsky og skrekk gripe rundt "saken" med kjøkkenhåndkle, flau over oppdagelsen mens hun lurte på hvor hun skulle gjøre av den. Det hører med til episoden at vi aldri har snakket sammen om dette...

Gjest shunyata
Skrevet

Nei...hjemme hos oss finnes ikke slike ting...

Og ikke trengs det i et forhold heller...

Mener nå jeg...

Skrevet

*Flirer* Har opptil flere, men ikke i nattbordskuffen, de ligger litt bedre gjemt.

Skrevet

Jeg skjønner godt at dere begge ble flaue, selv om en slik finnes i de fleste hjem. Jeg glemmer ikke den gang min da 14-årige datter skulle arve et nattbord hvor jeg hadde glemt å tømme skuffen. En stor rosa sak med dobbel vibrator. Min datter sa ingenting, men gjett om jeg ble flau da jeg skulle legge meg om kvelden og fant den under dyna, innrullet i et kjøkkenhåndkle. Jeg kan se for meg min datter med avsky og skrekk gripe rundt "saken" med kjøkkenhåndkle, flau over oppdagelsen mens hun lurte på hvor hun skulle gjøre av den. Det hører med til episoden at vi aldri har snakket sammen om dette...

*Ler så jeg griner*

Gjest javelja2
Skrevet

*Flirer* Har opptil flere, men ikke i nattbordskuffen, de ligger litt bedre gjemt.

Syns dere virkelig dette er noe å LE av???

Blir kvalm jeg...

Gjest javelja2
Skrevet

*Ler så jeg griner*

Eh... Det grenser mot barnemishandling.

Gjest shunyata
Skrevet

Lurer på hva barnet tenker om sin mor?

Kanskje ikke nå...men senere i livet...

Gjest javelja2
Skrevet

Æsj ja..

Gris!

Gjest annlovinda
Skrevet

Senere i livet så skjønner nok dette barnet at det er helt normalt at kvinner har slikt

Gjest shunyata
Skrevet

Senere i livet så skjønner nok dette barnet at det er helt normalt at kvinner har slikt

Jeg er kvinne...men har ikke slikt...

Ser heller ingen grunn til å ha slikt liggenede...

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er kvinne...men har ikke slikt...

Ser heller ingen grunn til å ha slikt liggenede...

Nei, deg om det. Jeg har og vet at både min søster og flere av mine venninner har, selv om vi er i gode forhold.

Gjest shunyata
Skrevet

Nei, deg om det. Jeg har og vet at både min søster og flere av mine venninner har, selv om vi er i gode forhold.

En vismann bruker ikke med dildo...

Gjest annonymia
Skrevet

Syns dere virkelig dette er noe å LE av???

Blir kvalm jeg...

Jeg hadde tatt ut batteriene for lenge siden :-). Har ferie!!

Gjest mimimimi
Skrevet

Nei, så du har med andre ord løyet for din sønn.

Skrevet

Uansett om "alle" (og det er ikke sant...) har det - så har ikke ens mødre det ;-)

Gjest Alicija
Skrevet

Hvorfor i all verden poster du dette på psykiatri-forum??

Gjest annonymia
Skrevet

Hvorfor i all verden poster du dette på psykiatri-forum??

Tror du ikke at mennesker med psykiske lidelser har sex?

Skrevet

Det skulle ikke forundre meg om de fleste svarene her er skrevet av samme person.

Jeg har inntrykk av at det er minst like vanlig i et forhold som utenfor, jeg fant selv det samme på samme alder. Ble forklart at det var voksenting og tenkte ikke så mye mer på det.

Gjest Illus
Skrevet

Siden du sa at det var helt normalt, og at det finnes i alle hjem, så regnet du vel med da at han er godt orientert om produktet ? Her er det ikke så lett å skille grensene mellom dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...