Gå til innhold

Huff....Hjelp.....

Anbefalte innlegg

Gjest anno-nyma100
Skrevet

Vel, finnes kanskje i de fleste hjem, også i mitt. Behørig innkjøpt som en presang med gavepapir og bånd av min mann. Men aldri om noen av mine barn hadde funnet den i nattbordskuffa. Legger virkelig folk slikt der? Hvis noen av barna skulle fnne min, har de iallefall virkelig lett grundig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Alicija
Skrevet

Tror du ikke at mennesker med psykiske lidelser har sex?

Jo det tror jeg nok.

Jeg tror også at de fleste med psykiske problemer er på do hver dag, leser avisa og tar på seg klær.

Men å skrive og fortelle det på dette forumet er misbruk av spalteplass.

Men det synes du kanskje ikke?

Forventer du at hun skal få svar fra nhd på dette?

Gjest annonymia
Skrevet

Jo det tror jeg nok.

Jeg tror også at de fleste med psykiske problemer er på do hver dag, leser avisa og tar på seg klær.

Men å skrive og fortelle det på dette forumet er misbruk av spalteplass.

Men det synes du kanskje ikke?

Forventer du at hun skal få svar fra nhd på dette?

Kanskje hun trodde gutten fikk psykiske skader av dette da? EN grunn må hun nå ha hatt for å skrive her.

Du minnet meg på at jeg ikke har vært på do idag, takk :-).

Nhd kan sikkert svare på dette om han synes det er interesant nok. Det finnes ingen dumme spørsmål, kun dumme svar...

Gjest Bustersen
Skrevet

Eh... Det grenser mot barnemishandling.

Stygg sak.

Gjest det var en gang en liten mann
Skrevet

Tror du ikke at mennesker med psykiske lidelser har sex?

Selvfølgelig har mennesker med psykiske lidelser sex. Mennesker med psykisk lidelser har også f.eks bil, men det betyr ikke at man poster bilspørsmål på forum for psykiatri.

Gjest det var en gang en liten mann
Skrevet

Kanskje hun trodde gutten fikk psykiske skader av dette da? EN grunn må hun nå ha hatt for å skrive her.

Du minnet meg på at jeg ikke har vært på do idag, takk :-).

Nhd kan sikkert svare på dette om han synes det er interesant nok. Det finnes ingen dumme spørsmål, kun dumme svar...

''Kanskje hun trodde gutten fikk psykiske skader av dette da? EN grunn må hun nå ha hatt for å skrive her.''

Den vanligste grunnen er stort sett feilposting :-p

Skrevet

Og hva var det som alle har ? Bok?

Ja, bok som begyner på Dil....

prøver febrilsk å komme på hele tittelen ;-)

Skrevet

Huff, det kunne skjedd den beste.

Ja, det er normalt :-)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg skjønner godt at dere begge ble flaue, selv om en slik finnes i de fleste hjem. Jeg glemmer ikke den gang min da 14-årige datter skulle arve et nattbord hvor jeg hadde glemt å tømme skuffen. En stor rosa sak med dobbel vibrator. Min datter sa ingenting, men gjett om jeg ble flau da jeg skulle legge meg om kvelden og fant den under dyna, innrullet i et kjøkkenhåndkle. Jeg kan se for meg min datter med avsky og skrekk gripe rundt "saken" med kjøkkenhåndkle, flau over oppdagelsen mens hun lurte på hvor hun skulle gjøre av den. Det hører med til episoden at vi aldri har snakket sammen om dette...

Åh fy faen, for en heslig situasjon for datra di. *grøsser*

Skrevet

Jeg skjønner godt at dere begge ble flaue, selv om en slik finnes i de fleste hjem. Jeg glemmer ikke den gang min da 14-årige datter skulle arve et nattbord hvor jeg hadde glemt å tømme skuffen. En stor rosa sak med dobbel vibrator. Min datter sa ingenting, men gjett om jeg ble flau da jeg skulle legge meg om kvelden og fant den under dyna, innrullet i et kjøkkenhåndkle. Jeg kan se for meg min datter med avsky og skrekk gripe rundt "saken" med kjøkkenhåndkle, flau over oppdagelsen mens hun lurte på hvor hun skulle gjøre av den. Det hører med til episoden at vi aldri har snakket sammen om dette...

*urk* Jeg hadde tatt det ille opp om ungene hadde funnet slike ting :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...