Gå til innhold

Plages med røde, tørre utslett i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest Kjekk gutt 28

Hei!

Jeg "sliter" litt med at jeg får røde "flekker" i ansiktet, det er i hovedsak over nesen, øyenbryn og på hake/kinn (skjeggområdet)

Har ikke funnet ut hva dette kan skyldes, men dersom jeg ikke barberer meg på noen dager virker det som det ofte kan bli værre og begynner å klø, og det vil da bli enda verre når jeg barberer meg.

Lurer på om noen kan ha noen ledetråder, tips til hva jeg kan gjøre med dette problemet.

Fortsetter under...

Gjest Kjekk gutt 28

Du kan prøve med litt Canesten salve. Fås kjøpt reseptfritt på apoteket og er til behandling av sopp.

At det kan være sopp? Fysj, men kan dette være noe som kommer og går sånn nærmest på dagsbasis? Og kan jeg ha hatt dette i noen år?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...