Gå til innhold

Kan man bli "frisk" av dette?

Anbefalte innlegg

Gjest why not?

Jeg "styrer" mye med hodet mitt for tiden. Har diagnose F 62.0. I tillegg har jeg bipolar.

Er det noen som har blitt frisk, eller bedre av dette? Om jeg forteller "alt", (noe jeg ikke har gjort)??

Når jeg skal prøve å snakke om hva som skjedde så spyr jeg, "kommer bort", jeg glemmer rett og slett hva jeg skulle huske. "Hjelp, vanskelig."

Men om jeg kanskje kunne greie å skrive.. Er redd jeg blir sånn som jeg engang var. Dvs. uten språk, alle stenger meg ute, at jeg blir så psyk igjen. Nå er jeg jo psyk nå også, men dengang (10 år ^^^^^^^), da var jeg PSYKKKKK.

Men, kan jeg bli frisk om jeg noen gang skulle greie å sette ord på dette? Jeg mener da å gå i dybden og sette ord på det jeg husker? (Tror egentlig det ikke finnes slike ord jeg. Det gjør jo ikke det når man er 10 år. Men nå er jeg jo voksen^^^^^^)

Er en sånn F 62,0 helt evigvarende, eller kan jeg noensinne bli frisk?

Egentlig har jeg bestemt meg for å dø, men nå er det plutselig for mange mennesker som "bryr seg." Hvorfor det? Når så mange stengte meg ute og ikke ville "bry seg" da jeg var mindre?

Mennesker er ikke til å stole på uansett. De smiler kun til de som har "status." Behandlere er redd for å få en "ripe i lakken" hvis en pasient skulle ta livet av seg. Dårlig behandling, fyyy!!

Men det bryr ikke meg lengre, jeg greier meg faktisk helt fint alene i skogen min. Dyr og trær er mye bedre venner enn falske folk. De sender i meg medisiner for å slippe meg, for at jeg skal bli feit, stille, neddopet. Mye bedre da, mindre til bry.

Takk til alle som leste dette, egentlig burde dere snu ryggen til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal rømme ut i skogen og håper at ingen finner meg. Elgen er en god venn og hunden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330945-kan-man-bli-frisk-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kahloli

Jo elgen er en god venn. I alle fall hunden.

Frisk natur er heller ikke å forakte.

Men det er fint med mennesker også. Det synes i alle fall jeg;)

Men kjenner igjen tanken, selv om jeg langt ifra er så psyk som deg, så virker det noen ganger fristende å flytte langt inn i skogen alene. Men det er jo ikke de andre som gjør deg syk. De forsøker jo bare å hjelpe. Og jeg tror de genuint bryr seg om deg også, både familie/venner og behandlere.

Uansett, helt fullstending dårlig innlegg fra meg det her.

Men ville bare ønske deg lykke til:)

Vet ikke hvorfor, men kom til å tenke ¨på denne sangen da jeg leste innlegget ditt;)

verdens fineste.

slenger den like gjerne med jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...