Gå til innhold

Har det dårlig

Anbefalte innlegg

Gjest nå er jeg lei

Jeg har hatt noen dager i forrige uke hvor alt så lysere ut, og energinivået mitt var høyt. Jeg håpet jeg var over denne tunge perioden i livet mitt. Nå kjenner jeg de vonde følelsene begynne å komme tilbake, og jeg er redd. Er livredd egentlig. For alt. For fremtiden spessielt. At jeg ikke skal komme noen steder. At jeg skal sitte fast. Samtidig vet jeg ikke hvor jeg vil vere. Det er som om jeg ikke hører hjemme noen steder. Føler meg stygg og ubrukelig. Lat. Har stelt denne situasjonen istand for meg selv. Det er det verste med det hele.

Ser ikke for meg at jeg noen gang skal få til det jeg har lyst til. Utdanning, kjæreste, etterhvert familie. Jeg er bare for sær. Har lyst til å dra hjem akkuratt nå. Men jeg skal arbeide en måned til. Det går fort. Men en måned til med smerte. Jeg vet ikke om jeg orker det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330955-har-det-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...