Gjest Sarotex Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg er en jente/kvinne på 28 år. jeg opplevde mobbing i hele barne og ungdomsskolen. Ungdomsskolen var verst, jeg hadde angst for å gå på skolen, angst for at de skulle se meg og håne meg. Mobbingen var for det meste verbal, mye baksnakking om meg, jeg fikk stadig høre hvor dum jeg var, hvor anderledes jeg var og at L'en i etternavnet mitt sto for "lite godt". Det har tatt meg lang tid å bygge opp selvtillitten igjen. Men noen super selvtillitt har jeg ikke. I dag har jeg det bra. Jeg er i jobb, har venner og føler meg respektert av folk flest. Men ofte når jeg er ute med venner og kollegaer og har det bra, så får jeg forferdelig mareritt om natta. Da drømmer jeg at det er noen som spytter og sparker meg og håner meg. Jeg våkner opp og føler meg mer død enn levende. Hvorfor skjer dette hver gang jeg tenker på at jeg er glad for at jeg har lagt det bak meg? Hvis jeg har hatt en dårlig dag så får jeg ikke mareritt. Det virker som om jeg ikke skal ha det for bra, at det er en slags regulering. Er det andre som også opplever dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/331007-hvorfor-f%C3%A5r-jeg-mareritt-n%C3%A5r-jeg-har-det-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.