Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest raremor

Hei. Jeg sliter veldig med skam. Har vært plagt med dette i ti år nå.. jeg ønsker å komme meg videre, men jeg klarer ikke å tilgi meg selv. Jeg gjorde nemelig noe helt sykt i ca 17,5-18,5 års alder... (en engangshendelse.) Jeg husker jeg lå i senga mi og var veldig kåt, jeg tenkte på hva jeg kunne tilfredstille meg med, (dette er 10 år siden, så det er litt vagt) men jeg tok hamsteren min med på noe veldig uhyggelig..uff.. jeg tok rett og slett hamsteren min inntil vagina og gnikket den frem og tilbake, jeg husker jeg tenkte før jeg gjor det, at den var myk og sånn og at jeg kanskje kunne bli tilfreds,men jeg tenkte liksom aldri øve at det var et dyr!! Jeg oppnådde ikke det jeg ville med den heller.. stakkars hamster! Jeg har det så forferdelig med meg selv nå, Jeg må leve med at jeg har hatt dyresex med en hamster!!! Jeg vet ikke om jeg klarer å leve med dette!?! Jeg kan ikke forstå at jeg har gjort noe så sinnsykt!Jeg hater dyresex og samtidig må jeg leve med at jeg har hatt det! Men det værste av alt er at jeg vet dersom folk, venner, kjærester hadde vist dette, ville forlatt meg på flekken! Derfor føler jeg meg ikke noe vert i samfunnet! Hva skal jeg gjøre? Jeg får dårlig samvittighet når jeg snakker med folk, fordi jeg tenker at jeg er skitten og folk helst ville ha ungått meg , hvis de visste. Har faktisk kjæreste, men fortjener jeg han-nei. Bør jeg gjør det slutt med han? Kunne noen tilgitt meg og hatt respekt for meg fremdeles etter en slik episode?? Sikkert ikke.. Hilsen ulykkelig .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331020-skamskam-skam/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har hatt dyresex, og fant ut at du ikke likte det.

Vi har alle gjort forskjellige rare ting, og som oftest funnet ut at vi ikke likte det. Om kjæresten min hadde fortalt meg dette, ville jeg ha følt meg stolt og beæret, fordi jeg har en kjæreste som tør å åpne seg så mye. Dette er ikke verdt å skamme seg i ti år over!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331020-skamskam-skam/#findComment-2771908
Del på andre sider

Gjest xbellax

Vet du hva.. dette er et eksempel på ting man gjør og som man finner ut av at ikke var så veldig lurt, og så skur man det ned i en kiste og låser omhyggelig. Og så plasserer man det der. Man MÅ ikke snakke om alt for å komme seg videre, det er i mange tilfeller nok å innse at gjort er gjort og spist er spist, bestemme seg for å gå videre.

Vi gjør alle noen helt borti natta ting i løpet av den tiden vi er her på jorden, - det hører livet med. Putt det ned i kisten, lås godt og så retter du blikket fremover og tar i mot morgendagen, slik alle vi andre også forsøker å gjøre. Stå trygt i deg selv for det du gjør og har gjort, idiotiske valg og kloke valg, det handler om å være menneske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331020-skamskam-skam/#findComment-2771914
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Var det en jentehamser eller en guttehamster?

Nei, altså - hør på xbellax, hun har sagt noe lurt opptil flere ganger i historien, og etter innlegget under kan hun sette et nytt kryss i almanakken.

Selv synes jeg historien din er rasende festlig. :)

Men ikke hør på siamseren under her som antyder at du bør fortelle det til din kjæreste. Det bør du selvfølgelig ikke gjøre. Du høres ut til å være i en alder da et eventuelt brudd kan resultere i at en forsmådd kjæreste etter bruddet forteller historier videre, det er tross alt en litt spesiell historie, tror jeg i hvert fall - men jeg har jo aldri hatt hamster selv og vet ikke helt hva de gjør med en, og siden du av en eller annen grunn synes dette er pinlig er det ingen grunn til å risikere at flere får greie på det.

Dette er i hvert fall harmløst, uansett hva Greenpeace og andre som har med hamstere å gjøre på daglig basis ville sagt om saken. Så du har gnidd en hamster mot deg. Folk har gjort langt verre ting og ledd av det, og det er jo ikke sånn at du går rundt og fantaserer om gnagere store deler av dagen.

Hvis dette er det dummeste du har gjort til nå livet kan du trøste deg med at du ligger godt an i forhold til folk flest, og at du helt sikker kommer til å gjøre dummere ting i fremtiden, med eller uten hamstere. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331020-skamskam-skam/#findComment-2772431
Del på andre sider

Om dette var det værste jeg hadde gjort, så hadde i hvert fall ikke jeg skammet meg.

Går under ulykkeshendelser. Det er nok heller ikke det som går under begrepet dyresex. Da er det snakk om å ha samleie (om det heter det) med dyr.

Ingenting å skamme seg over. Og om du hadde fortalt det til noen, så hadde de nok heller ledd av hele hendelsen.

Lev videre uten dårlig samvittighet. En dårlig samvittighet gjør ikke noen noe godt uansett:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331020-skamskam-skam/#findComment-2772487
Del på andre sider

marlenexxx27

Vet du hva.. dette er et eksempel på ting man gjør og som man finner ut av at ikke var så veldig lurt, og så skur man det ned i en kiste og låser omhyggelig. Og så plasserer man det der. Man MÅ ikke snakke om alt for å komme seg videre, det er i mange tilfeller nok å innse at gjort er gjort og spist er spist, bestemme seg for å gå videre.

Vi gjør alle noen helt borti natta ting i løpet av den tiden vi er her på jorden, - det hører livet med. Putt det ned i kisten, lås godt og så retter du blikket fremover og tar i mot morgendagen, slik alle vi andre også forsøker å gjøre. Stå trygt i deg selv for det du gjør og har gjort, idiotiske valg og kloke valg, det handler om å være menneske.

Nettopp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331020-skamskam-skam/#findComment-2772494
Del på andre sider

Annonse

Gjest nøffemor

Jeg kommer til å tenke på noe jeg gjorde i tiårsalderen: noen venner av oss hadde en elghund, og jeg skjønte at den gikk bananas dersom man berørte den litt på pikken. Da kom det fram en rosa spiss (ereksjon, lærte jeg seinere) og hunden hoppa opp på leggen din og pesa og bar seg, før den ejakulerte i løse lufta...

Det var en sport jeg dreiv med en hel sommer, men jeg følte meg ganske dum seinere, fordi hunden etter hvert gikk i runkemodus hver gang jeg dukka opp. Sikla og snuste og slafsa og gnikka seg mot beinet mitt. Huff, det var unødvendig av meg.

Men jeg gidder ikke piske meg sjøl for dette i all evighet. Jeg har ikke "hatt dyresex" - jeg har eksperimentert på en måte jeg ikke liker tanken på i dag. Men da var da, og nå er nå - jeg har ikke fortalt det til noen, og kommer ikke til å gjøre det heller, men jeg ler i skjegget. Jeg er jo ikke den samme i dag, og pleier ikke runke elghunder nå lenger!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331020-skamskam-skam/#findComment-2775735
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...