Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest svava

En liten ting til, jeg har aldri prøv å bortforklare noe som helst her på dette forumet, tvert i mot, men jeg kan være svært distré og tunglært, og spesielt i den varmen som vi har over oss akkurat nå

Bare si i fra hvis det er noe annet du har på hjertet ?

Har egentlig ikke så mye mer på hjertet :)

Du virker som en grei person, som av og til uttaler deg om ting du ikke har greie på. Dette har vært ekstra tydelig nå i det siste.

Gode ønsker! Og husk å drikke nok i varmen :)

Fortsetter under...

Kanskje det er forklaringen på at det kan virke som du har litt problemer med å samle tankene, konsentrere deg om å forsøke forstå ting? Det er jo en kjent sak at depresjon kan gi konsentrasjonsproblemer. Kan jo være at varmen forsterker det.

Jeg har ikke lagt merke til hvordan du har svart før, men jeg synes du har virket litt fjern i svarene dine de siste 2 dagene og jeg har mistenkt deg for å late som du forstår uten at du egentlig gjør det.

For å skjule at du ikke forstår det, kommer du med bortforklaringer som egentlig bare forsterker inntrykket.

Det hadde vært en fordel for deg å trekke deg ut på et tidligere tidspunkt, eventuelt sette deg ned å lese grundig gjennom flere ganger hva egostyrke er for noe, før du kommer med flere svar.

Ingen er selvsagt feilfrie, ikke jeg, ikke du. Jeg synes bare du har lagt ned alt for mye energi på å skjule at du ikke har forstått hva selvstyrke er for noe, isteden for å åpne opp for lærdom.

Forstår hva du mener. Da jeg sa tidligere i dag at vi / jeg tok feil, eller misforsto ordet "egostyrke" skulle bare hoppet av og kanskje inn på noe annet.

Har egentlig ikke så mye mer på hjertet :)

Du virker som en grei person, som av og til uttaler deg om ting du ikke har greie på. Dette har vært ekstra tydelig nå i det siste.

Gode ønsker! Og husk å drikke nok i varmen :)

Skal konsentrere meg mer om spørsmålene og hva de innholder for jeg svarer, det er de som er kjernen i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...