Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i et stabilt forhold i 5 år. Det er det eneste forholdet jeg har vært i, og eneste damen jeg har vært med.

Jeg kjenner no mye at jeg vil at jenter skal bli forelsket i meg. Er mye med en venninde for tiden, og kjenner at jeg virkelig vil at hun skal falle for meg....og jeg trodde hun hadde det. Trodde hun hadde skikkelig lyst på meg...men har nå funnet ut at hu har ikke det(ved indirekte signaler) ,og føler meg crap no.

Hadde ikke tenkt å rote med henne eller noe, det er vel bare for egen selvfølelse...slik blir det når man ikke har hatt så mange partnere. Jeg kjenner jeg har lyst å ligge med masse damer også før jeg roer ned med familie og slikt..

Noen andre som føler det på den måten.?

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Det er nok ganske vanlig å søke bekreftelse slik du snakker om.

Når du blir litt eldre og mer sikker på deg selv vil behovet avta. Men for enkelte, som kanskje mangler noe av den indre sikkerheten, vil behovet vedvare livet ut.

Forhåpentlig føler du etterhvert at du har fått den bekreftelsen du trenger. Da kan du evt. kan roe ned og bli glad i, ikke bare tiltrukket av, en dame :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...