FGT Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ser at det kan ha sine fordeler å være mer anonym her, men samtidig så er det litt dunt også. hvorfor det ? Jo hvis en skulle være så heldig å gi et velment råd der en hadde hatt nytte av det, så er det greit å vite neste gang hvem rådet kommer fra. Den kan mye om det, og den kan litt om det, den har ikke peiling osv. Nå er de fleste her, etter det jeg kan se, mer opptatt av å få råd, løst sine problemer. Men når noen, også meg selv sier noe som ikke er gjennomtenkt, så er det godt å tenke, der skulle jeg ha en annen ID som ikke noen kjenner. Selv om det ikke er noen ID i den forstand, men dere vet... Hvis de fleste skifter ID stadig, så er han eller henne ikke så utsatt for kritikk, selvfølgelig. NHD er jo svært utsatt person, selv om han i beste mening bruker tid å krefter på dette. Men selv om han først og fremst svarer på fagspørsmål her, så blir selv han kritisert. Han bruker også skult ID. som han selv har sagt, kanskje når han er i tvil på reaksjonen på sitt innlegg ? Dette er ikke en påstand fra min side, men forstår det godt hvis det skulle være slik, fra tid til annet. SMIR kjenner jo alle nå, og det er ikke småting han har gjennomgått her på dol .Men hans oppriktighet, åpenhet, og sikkert også hans ærlighet slik jeg ser det, beundrer jeg, og også mange andre her på dol. Så kanskje jeg også forsvinner bort med min ID, å kommer tilbake i skjult forkledning, men jeg er i tvil akkurat nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/331063-identitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Skjønner utmerket godt hva du mener, klokt innlegg. Jeg tenker som så at det hører med. Det hører med at noen er uenige, at noen synes mine tanker er helt bak mål, men så lenge jegselv kan stå for det jeg skriver så er det faktisk nok for meg. Jeg gir faen, for å si det på godt norsk. Det er som om enkelte mennesker mister den vanlige høfligheten når de logger på et diskusjonsforum, det er som om "alt" er tilatt å si, enda man utmerket godt vet at dette hadde jeg bare ikke fått meg til å si om jeg hadde snakket med vedkommende face to face. Konklusjonen er at, hvorfor gjemme seg. Stå for det du skriver, er folk uenige så er det faktisk bare ok,- man kan jo til og med risikere å lære noe nytt av en diskusjon. Slenger folk dritt,- vel la dem holde på, du skriver dine tanker og råd, og gjør det i beste mening. Dette forumet, ja DOL generelt hadde tapt seg enormt om der ikke var diskusjoner, om alle var så hjertens enige. Når det er sagt, alle kan vi ha klart i bakhodet at det er lov å bruke hodet, det er lov å være en anelse selvkritisk til det vi skriver. Vær FTG, skriv dine tanker og meninger, og gi blanke dersom du får noe dritt slengt til deg (for hvem i all verden opplever ikke det en gang i blandt), tål at andre er uenige med deg (det hører livet til), og stå for det du skriver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/331063-identitet/#findComment-2772338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg tipper nhd har nok egostyrke og faglig selvtillit til å la det meste av den kritikken som kommer her gå rett forbi. Jeg tror også han har tilstrekkelig ydmykhet (ikke ser seg som en allvitende gud) til å lytte til nye tanker hvis de kan ha noe for seg. Men "faglige korreksjoner" får han nok stort sett fra andre steder enn dol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/331063-identitet/#findComment-2772371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg tipper nhd har nok egostyrke og faglig selvtillit til å la det meste av den kritikken som kommer her gå rett forbi. Jeg tror også han har tilstrekkelig ydmykhet (ikke ser seg som en allvitende gud) til å lytte til nye tanker hvis de kan ha noe for seg. Men "faglige korreksjoner" får han nok stort sett fra andre steder enn dol. Ja ydmykhet er en styrke, det er igjennom den en stadig lærer, men det er ikke alle som forstår 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/331063-identitet/#findComment-2772418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.