Gå til innhold

Innleggene er ute, er nå fornøyd ( nesten)

Anbefalte innlegg

Gjest begynner å bli fornøyd

Da er det et par uker siden jeg tok ut silikoninnleggene. Jeg har kommet frem til at det var ikke så ille alikevel, og puppene ser faktisk greie ut. I går fikk jeg kjempekomplimenter om at puppene mine så veldig fine ut :-) At det var bedre nå enn tidligere.. he he.. og her har jeg gått med de innleggene i 11 år !

Selvfølgelig er de jo litt slappere enn det var med innlegg, men de er ikke "skrukkete" som jeg hadde trodd.. huden er like fin, ingen "strekkmerker" eller andre uønskede ting.

I går kjøpe jeg meg min første bikini, og jeg hadde gruet meg til denne dagen - men det gikk superfint........

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Så godt å høre da:-)

Slike innlegg gjør i hvert fall at jeg ikke blir engstelig for å legge inn mindre da dagen kommer med at man må skifte dem ut.

Jeg er alt i alt fornøyd med mine, men jeg skulle ønske at kirurgen hørte på meg å la inn det vi ble enige om.

Det som er mest leit er at jeg har fått arrene for langt under brystet. Så nå må jeg velge bikinioverdeler med spiler for å skjule arrene:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...