Gå til innhold

mye moro med google oversetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...

Jeg tok teksten som togli skrev om tamponger og bading og oversatte ved hjelp av: http://translate.google.com/translate_t?hl=no#

Teksten er oversatt fra norsk til tyrkisk, fra tyrkisk til japansk, fra japansk til russisk, og fra russisk til norsk igjen. Da ble teksten seendes slik ut :

Jeg Mensen Ferien Spania gjennom :-(

Hvordan svømme og ha et navn eller to i den andre stopper? For eksempel liker jeg sover og svømming stranden. Mindre enn en halv time mellom tid (5 timer).

Tilsvarende i bassenget?

Etter at vannet lekker, eller er, for å bekrefte at du fyller inn riktig type å bruke?

Juice

søk

Vi har hatt mye moro med google oversetter når vi har lite å gjøre på jobben :-)

Skrevet

Her er togli sitt innlegg oversatt fra norsk til arabisk og så tilbake til norsk igjen. Dette ble da riktig morsomt. Lurer på om de i hele tatt har et ord for tamponger på arabisk. Håper du tilgir meg for å tulle med innlegget ditt togli :-)

Selvfølgelig, jeg er over Mensen Spania Ferien :-(

Hvordan det andre dyret av brukere og svømming, og når? Jeg vil falle på stranden og bade, for eksempel. Hver halve time i løpet av timene vi var der (5 timer).

Er det på samme måte i bassenget?

Hvis en ønsker å bruke riktig type monster, vil du ikke finne lekkasjen etter at den er i vannet?

Gjest togli
Skrevet

*Haha*

Dette ble jo moro :))

Sjekk den engelske oversettelsen da:

''I will of course mensen over Spain Ferien :-(

How do you second tampon users with swimming and when? I want to lie on the beach and swimming for example. every half hour during the hours we are there (5 hours?).

Is it the same way in the pool?

If one makes sure to use the correct type of tampon, then you will never find the leak after they have been in the water?''

Gjest togli
Skrevet

Her er togli sitt innlegg oversatt fra norsk til arabisk og så tilbake til norsk igjen. Dette ble da riktig morsomt. Lurer på om de i hele tatt har et ord for tamponger på arabisk. Håper du tilgir meg for å tulle med innlegget ditt togli :-)

Hvordan det andre dyret av brukere og svømming, og når? Jeg vil falle på stranden og bade, for eksempel. Hver halve time i løpet av timene vi var der (5 timer).

Hvis en ønsker å bruke riktig type monster, vil du ikke finne lekkasjen etter at den er i vannet?

*hehe*

Artig det der :))

Mrs. Wallace
Skrevet

*Haha*

Dette ble jo moro :))

Sjekk den engelske oversettelsen da:

''I will of course mensen over Spain Ferien :-(

How do you second tampon users with swimming and when? I want to lie on the beach and swimming for example. every half hour during the hours we are there (5 hours?).

Is it the same way in the pool?

If one makes sure to use the correct type of tampon, then you will never find the leak after they have been in the water?''

''How do you second tampon users''

Urk, det virker ikke særlig festlig å være en "second user" av tamponger. Noen ting kjøper man ikke brukt. ;oD

Gjest togli
Skrevet

''How do you second tampon users''

Urk, det virker ikke særlig festlig å være en "second user" av tamponger. Noen ting kjøper man ikke brukt. ;oD

*HAHA* og *ææææsj* :)))

candyqueen_83
Skrevet

LOL!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...