Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Joa, men hva skal jeg si... er det ikke som regel oppbyggende?

Det å være forelsket og få gjengjeldt følelsene er jo oppbyggende i seg selv. Man blomstrer som det heter.

Når det gjelder selve sexèn så er det vel slik at all mestring uansett hva det er, er oppbyggende og hjelper på selvtilliten.

Men det er klart at hvis du får høre at du ikke er noe til kar i senga, så vil jo ikke sexèn hjelpe på selvtilliten din.

Men jeg synes ikke du skal tenke så mye på det. Heldigvis er det slik at de fleste vil være tålmodig med en nybegynner.

Vi har alle vært nybegynnere en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331108-kremt/#findComment-2772682
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Jeg tenkte det måtte være oppbyggende om noen sa de likte deg, ev. tente på deg. I alle fall hvis du følte det samme tilbake. Merker jo det; hvis noen jeg syns er attraktive smiler til meg så føler jeg jo meg mye bedre, med én gang.

Ja, selvfølgelig er det oppbyggende og selvfølgelig hjelper det på selvtilliten:-)

Men her gjelder å gi og ta. Ikke bare ta. Vi er alle bare mennesker og det du vil like å høre av positive ord, vil den andre også like.

Så hvis begge liker hverandre, så gjelder det å bygge hverandre opp for å få et godt forhold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331108-kremt/#findComment-2772687
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...