Gå til innhold

smitte av klamydia

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret 83-modell

Hei. Fikk beskjed forrige uke om at en jeg har hatt ubeskyttet sex med ca to ganger hadde fått klamydia. Jeg gikk til legen og fikk en engangsdose (to tabletter) som jeg tok med engang, Jeg testet positivt for klamydia. Men har da ikke vært smittet i mer enn en mnd. kjenner nå at jeg har litt vondt/ømhet i egglederne mine, bør jeg undersøke meg for egglederbetnnelse snarest? Eller bør jeg vente et par mnd og ta en gynekologisk undersøkelse som samtidig kan ta en ny clamydiatest for å være sikker på at smitten er borte? Hadde og ubeskyttet sex 5 dager etter at jeg tok engangsdosen, bør da partneren min sjekke seg? Eller er dte ikke slik at enganskuren er ganske effektiv med en gang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331110-smitte-av-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...