Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Tenker hvis man er uheldig å komme borte i dassen med kjønnsorganet (hvis man har ereksjon mens man skal drite og så må pisse, kan dette lett skje)''

Har litt problemer med å se dette for meg. Egentlig ønsker jeg å slippe å se det for meg i det hele tatt :P

Annonse

Vil ikke si det er vanlig, men det er heller ikke uvanlig. Mange driter jo på morgenen, og da er det mange som har morrabrød.

Det er mulig ja, men man må presse litt ekstra. Tror dessuten ikke man blir tømt i like stor grad.

''Vil ikke si det er vanlig, men det er heller ikke uvanlig. Mange driter jo på morgenen, og da er det mange som har morrabrød.''

Joda, jeg ser den, men det er vel heller uvanlig at man har morrabrød på et offentlig toalett? ;o)

Gjest Elextra

Nei, man kan jo bli impotent av å befinne seg på et offentlig toalett. :-P

Men noen fremmede brukte jo dassen min før jeg flyttet inn. Hvis jeg har besøk av familien bruker jo de den, og jeg vet jo ikke hva de har sykdommer, selv om jeg ikke tror de har noen slike...

''Men noen fremmede brukte jo dassen min før jeg flyttet inn.''

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har bodd der, men får håpe du har vasket doen siden du flyttet inn :P

''Tenker hvis man er uheldig å komme borte i dassen med kjønnsorganet (hvis man har ereksjon mens man skal drite og så må pisse, kan dette lett skje)''

Har litt problemer med å se dette for meg. Egentlig ønsker jeg å slippe å se det for meg i det hele tatt :P

Enig :o) Hehe..

Annonse

Joda... men jeg vet ikke hvor lenge slike bakterier/virus overlever, jeg...

Tenk om jeg har fått AIDS... ikke at jeg tror det, da.

Så lenge du vasker med sterkere saker enn bare vann så tar du stort sett kverken på det som er. Hvis du er bekymret kan du skylle over med klorin etter at du har vasket med vanlig wc-såpe, da overlever lite og ingenting.

Jeg har et problem med dette med forskjellen mellom hva som er ikke er sannsynlig og hva som ikke er mulig (i det hele tatt). Jeg vil gjerne vite alt med fullkommen sikkerhet. Jeg blir aldri trygg på noe med mindre det er umulig (eller motsatt).

Da skjønner jeg at du lever et komplisert liv. Jeg tror du må utvide sort-hvitt til nesten sort og tilnærmet hvitt. I så fall er det umulig å bli smittet av kjønnssykdommer på toalettet (så fremt man ikke gjør annet enn å faktisk gå på do, selvsagt ;o).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...